עורך דין פלילי ברמת גן
קרדיט FREEPIK

פרסום לשון הרע הפכה להיות נפוצה מאוד בשנים האחרונות, בעיקר בעקבות התפתחות  הדיגיטל והרשתות החברתיות, המאפשרת  לאנשים את היכולת לכתוב  ולהגיב על כל נושא בקלות יחסית ובמהירות שיא. מהפכת האינטרנט גרמה לבית המשפט לשנות ולהתאים את החוקים להתפתחות זו- כך נוצר מצב בו שיח מקרי  שאתם מקיימים ברשתות החברתיות, יכול להוביל ברגע אחד להוצאת דיבה חמורה. כדי שתוכלו להימנע מתביעה, עליכם לבחור  את השיח הציבורי בו אתם לוקחים חלק ברשתות החברתיות,  לשים לב לאופן בו  אתם מגיבים במסגרתו, ולאופן בו אתם עלולים  לפגוע  להשמיץ  או לבזות אדם באופן שלא תוכלו להוכיח מאוחר יותר כאשר תוגש תביעה.  עורך דין לענייני לשון הרע המתמחה בתחום יוכל לסייע לכם ולהסביר לכם מה נכון ומה לא נכון בשיח ברשתות החברתיות ולמנוע מראש כניסה למצבים מסוג זה. משרד עורכי  הדין פדרבוש-בן סימון מתמחה בתביעות לשון הרע ומייצג בין היתר, נתבעים שכשלו והוציאו דיבתם של אחרים. משרד זה  יוכל ללוות אתכם לאורך כל הדרך, עד למצב שבו אתם מסיימים את הדיון בתביעה בהצלחה.

עורך דין לענייני לשון הרע – אי אפשר להסיר אחריות

כאשר בוחרים להגיב ברשת באופן פומבי וגלוי, עם השם שלכם ותמונתכם  אין אפשרות להתחמק מתוצאות הפרסום  ולהימנע מהגשת תביעה כנגדכם. בית המשפט אינו מקל ראש בפרסומים מהסוג הזה. ככל שרשת האינטרנט מתפתחת, הולכת לגדלה יכולתם של מי העושים בה שימוש להביע את דעתם מחד ולהסתכן בתביעות דיבה מאידך.  חשוב להבין שכל פרסום שיעשה על ידכם ברשת  יכול להשחיר את פניהם את אחרים, ויותר מכך- להרוס  את פרנסתם ולפגוע בשמם הטוב. אין להקל ראש בפרסומים שאתם מבקשים לעשות ברשת,  וחשוב להתייעץ בהקדם עם עורך דין לענייני לשון הרע.

לפנות אל עו"ד מומחה בתחום

אתם חוששים שכתבתם משהו לא לגיטימי ברשת? מעוניינים לפנות אל עורך דין לענייני לשון הרע כדי להתייעץ, להבין קצת יותר מה מותר ומה אסור? בבחירת עורך הדין חשוב להבחין בניסיון המקצועי, בידע, בתיקים דומים שהוא ניצח וליווה בעבר, וכמובן בהמלצות.

משרד עורכי הדין פדרבוש-בן סימון – הוא בעל וותק וניסיון רב בלווי לקוחות שנתבעו  בתביעות  לשון הרע, והצליח, באמצעות לווי צמוד ואישי, לעזור להם להדוף את התביעה

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן