כיום מתאפשרת פעולת הקירור באמצעות מגוון רחב של סוגי מקררים תעשייתיים, המשמשים לא רק סופר מרקט אלא עוד מגוון רחב של מוסדות, חברות פרטיות וכמובן חנויות למכירת סוגים שונים של מאכלים. אחד מאותם מקררים פופולריים הוא לא אחר מאשר מקרר ויטרינה, המוצע דרך מגוון הולך וגדל של סוגי מקררים החל ממקפיאים שונים ועד ליכולות תצוגה שונות ועיצובים משתנים. על כן בחירה של מקרר שכזה דורשה לא רק הכרה במאפיינים השונים של המקררים, אלא גם בצרכים השונים של בית העסק. לכן מומלץ להיוועץ עם חברת מילוא, המציעה פתרונות קירור מעולים לכל בית עסק ובכל צורה החל מחדרי קירור ועד למקפיאים שוכבים ומקררי ויטרינה.

מקרר ויטרינה, מקרר פתוח וסוגים נוספים

חשוב לדעת כי מוצר כמו מקרר ויטרינה מגיע במגוון רחב של דגמים כמו שציינו מעל, לכן חשוב להכיר אילו שימושים נרצה לבצע בו. כאשר קיימים דגמי מקררי ויטרינה "פתוחים" לחלוטין עם תוספות שונות ועיצובים כמו חומרי זכוכית לכל אורכו של המקרר, לצד זאת קיימים גם מקררים המציעים יותר ממדף אחד ומאפשרים הנחה ועיצוב מעולים גם עבור פירות וגם עבור בקבוקי שתייה שונים.

ומבין שאר הדגמים השונים קיימים גם מקררי ויטרינה מעולים המיועדים עבור עוגות, אלו קיימים גם בגדלים שונים החל משישים מטרים ועד לכדי שני מטרים אורך או רוחב. כמובן שאל כל אלו מתווספת יכולת שליטה מעולה בטמפרטורות ומנעד מעלות, אשר מתחיל במינוס עשרים וחמש מעלות ויכול להתייצב עד לכדי עשר מעלות קירור.

לשימוש תדיר ולאחראיות מלאה

מקרר ויטרינה מעניק ראש שקט גם עבור בתי עסק אשר יעשו בו שימוש תדיר, מכיוון שמרבית המקררים כיום מגיעים עם יכולות סגירה וגומיות אפקטיביות במיוחד גם עבור מקפיאים ומקררים בהם קצב התחלופה גבוהה מהרגיל. לצד זאת בחירה במכשירי קירור תעשייתיים דורשת גם אחראיות מצד החברה המוכרת, ולכן מומלץ לוודא זאת עוד במעמד הרכישה.

ובבחירה של מוצרי קירור איכותיים ותעשייתיים, מומלץ לפנות אל חברת מילו בה ניתן לקבל שירות מקצועי מרגע הבחירה ועד להתקנה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן