credit: canva.com

כיום כאשר המודעות להפרעות קשב וריכוז גבוהה, אין כל מניעה להשתלב באקדמיה ולסיים את כל סוגי התארים בהצטיינות. סטודנטים שעברו אבחון ויש בידם מסמכים שמעידים על הפרעת קשב וריכוז מוזמנים לקבל בהתאם לצורך הקלות במבחנים. כתיבת עבודות אקדמיות מהווה גם כן אתגר ובהתאם, האקדמיה מציעה לסטודנטים סיוע באמצעות שעות תרגול ושיעורים פרטיים. אין הנחות מצד המרצים לסטודנטים עם בעיות קשב הריכוז. סטודנט מאובחן עם בעיות קשב וריכוז נדרש להגיש את כל מטלות הכתיבה בזמן בהתאם להנחיות.

איך פותרים את הבעיה?

הבסיס להצלחה בלימודים אקדמיים ובהמשך גם בפיתוח הקריירה הוא מודעות. על כל אדם בוגר שחושד שהוא סובל מהפרעות קשב וריכוז לגשת לבצע אבחון. בהתאם לאבחון תדעו לזהות את הקשיים ולטפל בהם באופן ממוקד. כתיבת עבודה סמינריונית דורשת יכולות גבוהות אך אין מדובר במשימה בלתי אפשרית. סטודנטים עם הפרעות קשב וריכוז מצליחים להגיש את כל העבודות בזמן, להתכונן למבחנים ולסיים את התואר בזמן עם ממוצע ציונים גבוה.

איך בעיות קשב וריכוז מתבטאות בכתיבת עבודות?

  1. קושי בריכוז לאורך זמן
  2. דחיינות שבאה לידי ביטוי בקושי לסיים מטלות
  3. בעיות מיקוד
  4. קושי בהתמודדות עם כמות גדולה של חומר
  5. עמידה בזמנים

סטודנטים עם בעיות קשב וריכוז מוצאים את עצמם יושבים שעות ארוכות מול צג המחשב ולא מצליחים לנסח יותר מכמה משפטים מבולבלים. הם לא מצליחים לחלק את הקשב בין כמה משימות ומרימים ידיים כאשר נדרשות מטלות כתיבה בכמה קורסים במקביל. חסרה להם היכולת להבדיל בין נושאים חשובים לבין נושאים פחות חשובים. הקושי המשמעותי ביותר הוא עמידה בזמנים שמתבטא בדחיינות.

עבודות סמינריוניות בתשלום לסטודנטים

סטודנטים מכל הפקולטות נוהגים לרכוש עבודות אקדמיות עם דגש על עבודות סמינריון. קניית עבודה מפחיתה באופן משמעותי את העומס שמוטל על הסטודנט. את הזמן שתחסכו בקניית העבודה תוכלו להשקיע בלימוד למבחנים. יש שרואים ברכישת עבודה הטבת תוספת זמן בעבור סטודנטים עם קשיים. דרך חברת דוקטור גרייד ניתן לרכוש עבודות סמינריוניות בתשלום כאשר כל העבודות מקוריות ומקצועיות.

טיפים שימושיים לסטודנטים עם בעיות קשב וריכוז

  1. התחילו לעבוד רק לאחר שהבנתם היטב את כל דרישות העבודה. השקיעו לפחות שעה בניתוח פרטני של דרישות העבודה. כדאי לגשת אל המתרגל בקורס ולוודא עמו שאכן הבנתם נכון. על הדרך תבקשו המלצה על נושא לעבודה וסיוע בהגדרת שאלת המחקר.
  2. תכננו לעצמכם לוח זמנים עם יעדים. הדגישו במרקר זוהר את מועדי ההגשה.

עבודה עם קלסר (דפים מודפסים) נוחה יותר בעבור סטודנטים עם הפרעות קשב וריכוז.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן