משלוח פרחים ושוקולד ירושלים
קרדיט: gila.co.il

רוצים להפתיע סתם ככה את בן או בת הזוג? ההורים חוגגים יום נישואים? החברה הכי טובה סיימה תואר? לאח או אחות שלכם יש יום הולדת? לכל אחד מאלה, מגיע לבעל השמחה מתנה! מתנה או מחווה חמודה, במשלוח ישירות לבית שלהם. זה יכול להיות זר פרחים מושקע, מבחר שוקולדים איכותיים, בלונים בשלל צבעים, בקבוק יין איכות ועוד. את כל אלו, תוכלו להשיג אצלנו, פרחי גילה. בחנות נמצאת בקריית היובל בירושלים ומוכרת מגוון מתנות ומחוות שכיף לקבל ובנוסף בעלת שירות משלוחים לכל ירושלים והסביבה. אם אתם מעוניינים לשלוח משלוח פרחים ושוקולד ירושלים, אתם כבר יודעים למי לפנות, רק פרחי גילה!

משלוח פרחים ושוקולד ירושלים והסביבה

אנחנו פרחי גילה מקיימים משלוח פרחים ושוקולד ירושלים ומה שמסביבה. ישובים לדוגמא הם אדם, פסגת זאב, גבעת זאב, רמת רחל, אורה אבו גוש, קריית יערים, מעלה אדומים, מישור אדומים ועוד. אנחנו מקיימים משלוחים למגוון מוצרים, לא רק זרי פרחים מושקעים ושוקולדים איכותיים, למשל גם זרי בלונים ענקיים, בקבוקי יין ואלכוהול אחרים משובחים, ממרחים ומוצרי פינוק נלווים, עציצים וסחלבים, עוגות ומגוון קינוחים ועוד. המשלוח נשלח לאיזו כתובת שאתם תרצו, בין אם זה אליכם או לבית של מי שהמתנה היא עבורו, או שתוכלו להגיע לחנות הבית שלנו בירושלים בשכונת קריית היובל. את ההזמנה, אתם יכולים לעשות באתר שלנו, לבחור את הפריטים האהובים עליכם וללחוץ על 'הוסף לסל' ומשם להתקדם בהזמנה כמה צעדים מאוד פשוטים.

הבחירה שלי- פרחי גילה

כשמדובר על משלוח פרחים ושוקולד ירושלים, זה ברור שמדברים על פרחי גילה. מגוון האפשרויות להזמין יחד עם האיכות שלהם, המותגים הארץ ישראליים והבן לאומיים, המשלוחים לכל מטרופולין ירושלים, השירות הבלתי מתפשר שלנו, מאות הלקוחות המרוצים מדי שנה הם אלו ששומרים על אותו מוניטין גבוה של פרחי גילה. המטרה העיקרית שלנו, היא לגרום לכם לשמוח, ואנחנו יודעים, שכל דבר אשר נקנה אצלנו, מטרתו לשמח בן אדם אח וזה מסב לנו סיפוק ואושר גדול. כנסו עכשיו לאתר ובחרו את המוצרים האהובים עליכם!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן