עבודה בגובה
קרדיט - pixabay

מהפכות תעשיות הן אלה ששינו את העולם מקצה לקצה מבחינה היסטורית, שינו חיי אנשים ומעמדות, כמו גם שינו את תפיסת העולם בכל הנוגע לעבודה ודרך התנהלות בעולם התעשייה. אם בעבר התרחשו 3 מהפכות תעשייתיות – מהפכת התיעוש בשנת 1784, מהפכת המסוע בשנת 1870 ומהפכת האלקטרונית בשנת 1969, בעשור השני של המאה ה- 21 התרחשה מהפכה נוספת שנקראת תעשיה 4.0. מהפכה זו למעשה שינה מן הקצה אל הקצה את התפיסה הארגונית לניהול הליכי תעשיה מבוססי אלקטרוניקה וטכנולוגיה, תוך שילוב רובוטים, בינה מלאכותית והגנות סייבר.  יתר על כן, מהפיכה זו שינתה את התפיסה בכל הנוגע להתאמת הייצור לדרישות הלקוח במהירות אפיונים מדויקים ושינויי המוצר תוך כדי תנועה, והיא נועדה להפוך את מפעלי הייצור לחכמים וגמישים לשינויים, תוך שילוב תחומים חדשים כמו מחקר ביג דאטה, למידת מכונה ועוד.

לבחור בציוד המתאים

על מנת לייצר מוצרים ולבנות מכונות באופן מיטבי, כמו גם לתת שירות בתור בעלי מקצוע הפועלים בשטח, אחד מאבני הבסיס בתעשייה הוא שימוש בחומרי הגלם ובכלים הנכונים. כך למשל, בעלי מקצוע אשר מתקינים, בונים ומשפצים זקוקים למברגה איכותית, פטיש מתאים ומקדחה איכותית יוכלו לעבור בבטיחות, מהירות ויעלות. כאשר בעל מקצוע מתלבט איזו מברגה כדאי לו לקנות, המומחים יעידו כי מברגות מומנט הן ללא ספק הבחירה הנכונה – מדובר במברגות חשמליות ונטענות בעלות מהירות סיבוב משתנה בהתאם לדגם. איזה מספר מומנט? התשובה מורכבת – המומנט אשר נמדד לפי יחידת המידה ניוטון מטר, אשר מהווה יחידת מדידת מומנט-פיתול. ככל שיחידת המומנט פיתול תהיה גבוהה יותר, כך המברגה תוכל להתמודד עם משימות קשות יותר.

לסמוך על המומחים בתחום

אחד המוצרים השימושיים ביותר בענף התעשייה הוא מדחס אוויר, אשר מיועד למגוון עצום של שימושים ופעולות. יחד עם זאת, פעמים רבות רכישת מדחס אוויר איכותי איננה מספיקה, ויש לרכוש גלגלת צינור אוויר על מנת לנתב את האוויר הדחוס. על מנת לבחור במוצרי התעשיה הנכונים, חשוב לפנות אל המומחים ולבחור בחנות המתמחה בתחום, שתוכל להעניק לכם ייעוץ מקצועי מותאם אישית טרם הרכישה. הצוות של תוקה פתרונות חכמים מתמחה במתן ייעוץ מקצועי לאנשים מקצוע מהתעשייה בכל הנוגע למכשור ועזרים טכנולוגיים. אנחנו בתוקה פועלים מזה שנים רבות על מנת להעניק לכל לקוח ולקוח ייעוץ מקצועי שתפור למידותיהם, עד למציאת המכשור המתאים. לפרטים נוספים, ייעוץ והצעת מחיר חייגו למספר 09-3730011.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן