credit Canva

יום הולדת היא חגיגה מלאת שמחה, כיף, צחוק והתרגשות. ימי הולדת, הם הזמן בו החברים הקרובים, המשפחה והאנשים שמקיפים אותנו מוקירים אותנו. לרצות לשמח את חתן או כלת השמחה זה טבעי ורבים מתכננים את יום ההולדת של הקרובים אליהם לפני ומחפשים דרכים להפתיע אותם ולשמח אותם. בלונים ליום הולדת הם אחד הסממנים הבולטים ביותר לחגיגות יום הולדת והם יכולים לשמח ולהפתיע את חתן או כלת השמחה. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של בלונים ליום ההולדת -פשוטים ומושקעים כאחד. ניתן למצוא בלונים הצבועים בצבע אחד במגוון של אפשרויות או כאלו הצבועים בצבעים שונים. בנוסף, ניתן למצוא בלונים ללא כיתוב או עם כיתוב אותו ניתן גם להתאים בהתאם לצורך, לבחור את סוג הכתב וגם את צבעו. לצד זה, ניתן לבחור גם את צורתם של הבלונים, גודלם, הסגנון השונה וגם ההדפסים שעליהם, יחד עם האפשרות לנפח אותם באוויר רגיל או בהליום שיגרום להם לעלות כלפי מעלה. כיום גם קיימים בלונים בצורת מספר, בהתאם לגיל. כאשר מדובר בבלונים ליום הולדת השמיים הם הגבול. אפשר לבחור למלא את חדר השינה של בן או בת הזוג במגוון של בלונים, לשלוח עם שליח למקום העבודה או להפתיע בבית הספר.

מתנה אישית ליום הולדת

לחפש מתנה ליום ההולדת זו משימה לא פשוטה, כיון שכל אדם הוא שונה. לכל אחד יש צרכים שונים, רצונות אחרים וגם חשוב לדעת להתאים את המתנה לגבר ולאישה, לצעירים או למבוגרים יותר. לכן, רבים בוחרים להעניק כמתנה מארזים מעוצבים. המארזים המעוצבים הם אישיים וניתנים להתאמה. עם מארזים מעוצבים, השמיים הם הגבול. כאשר בוחרים מארז מעוצב, ניתן להחליט על הרכב המוצרים של המרכיבים אותו וגם את הכמות שלהם. ניתן להכניס בקבוק יין, שוקולדים בטעמים שונים, תמונות אישיות ומארז כוסות מפנק. את המוצרים הללו אורזים בצורה יפה ואישית, עם הוספה של כיתוב אישי, בתוספת של בלון עם הקדשה וברכה אישית.

אסף בלונים היא חברה הפועלת במגוון משיורים ומציעה הפקת אירועים, סדנאות ואטרקציות, עיצוב בלונים וסדנאות גיבוש. החברה מספקת שירות לכל סוגי האירועים בכל רחבי הארץ באמצעות צוות מקצועי הכולל גם אמני בלונים ליצירת עבודות שיגרמו ללקוחות לחייך. חייגו עוד היום 0505449096

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן