כל הסיבות מדוע כל אתר צריך בלוג באתר
מקור stockunlimited

כל עסק תלוי בלקוחותיו כדי שיוכל להמשיך להתקיים ובתקווה גם לצמוח. קשר מוצלח בין הלקוח לעסק, כמו כל מערכת יחסים, דורש תחזוק והשקעה. היום הלקוחות לא מעוניינים להרגיש שדוחפים להם מוצרים רק כדי למכור, הם מעוניינים ביחס אישי שנותן להם ערך מוסף. דרך מצוינת לעשות זאת באתר העסק שלכם היא באמצעות יצירת בלוג מקצועי.

יכול מאוד להיות שאינכם לגמרי מבינים את הצורך בתחזוק בלוג באתרכם, אך למעשה יש לכך הרבה סיבות וכולן מובילות בסופו של דבר לחיזוק הקשר עם הלקוח. כתוצאה מכך תוכלו לשמר בצורה יעילה יותר לקוחות קיימים, וכמובן לגייס לקוחות חדשים שיעזרו לעסק לגדול. כאשר הגולש מוצא אתר שנותן לו מענה אמיתי על שאלותיו ללא משפטים ריקים ורדודים, נוצרת בקרבו תחושה של שירות אמין עוד לפני שבכלל ביצע רכישה. כתיבת תוכן אינה מלאכה המגיעה בטבעיות לכל אחד, ובהחלט מוטב להעביר את המטלה לביצוע על ידי איש מקצוע.

ההבדל בין עסק למותג

בימינו התדמית של העסק חשובה לא פחות מאיכות המוצרים שהוא מציע והשירות שהוא מעניק. דווקא בעידן הרשתות החברתיות, עסק לא חייב להיות מפלצת מסחר עצומה כדי להצליח. עם עבודה נכונה בדיגיטל, החשיפה בפני קהל הלקוחות הפוטנציאלי יכולה להיות עצומה. כל מותג הוא עסק, אך לא כל עסק הוא מותג. לכן, חשוב לעמוד על ההבדל בין השניים.

עסק הוא חנות או חברה למכירת מוצרים או שירותים. זוהי ההגדרה היבשה של המונח, שבה בעל העסק מציע דבר מה ללקוחות תמורת תשלום בעת המכירה. מותג לעומת זאת גם הוא עסק מן הסתם, אך השיווק שלו נעשה תוך הקפדה על מסרים בעלי שפה אחידה. כך, בכל פעם שהלקוח רואה מוצר של העסק או פרסומת הוא מיד מזהה באיזה מותג מדובר.

חלק גדול מהזהות של העסק הוא התוכן שאתם מעניקים ללקוח. לכן, מומלץ שלא לזלזל גם במידע ה-"חינמי" שאתם מפרסמים אשר מחזק את נוכחות המותג בפני הלקוח. נניח שיש לכם עסק של צעצועים לילדים, ובבלוג הנמצא באתרכם ישנו מאמר על צעצועים לילדים בגיל הגן. כעת, תארו לעצמכם שלקוח פוטנציאלי מקליד בגוגל את המונח "צעצועים לילדים בגיל הגן" והנה המאמר באתר שלכם עולה בתוצאות החיפוש. אם הלקוח ימצא תוכן שימושי שיסייע לו בבחירת המוצר הנכון, הסבירות שלאחר מכן יבצע רכישת צעצוע באתר שלכם תגדל באופן מהותי. זו רק דוגמה אחת שממחישה את החשיבות של כתיבת תוכן לבלוג מקצועי.

בשל כוחו הרב של התוכן בבלוג, ההמלצה היא שאתם כבעלי עסק לא תכתבו את המאמרים בעצמכם, אלא תשתמשו בשירותיה של חברת כתיבה חיצונית אשר מעסיקה כותבי תוכן מיומנים ומנוסים. לא סתם אומר הפתגם: "אין חכם כבעל ניסיון".

מדוע מומלץ להשתמש בשירותיה של חברת כתיבה חיצונית?

כדי שתוכלו לספק ללקוחות ולמבקרים באתר כמויות מרשימות של חומר עדכני, דרושה כתיבת מאמרים על בסיס קבוע. לשם כך דרושים כותבים שיש להם את הפנאי ואת הידע ליצור כמות גדולה של כתבות. סביר להניח שבתור בעלי העסק אתם מאמינים שאתם מכירים את החומר עליו מתבסס התוכן בצורה הטובה ביותר, האמת היא שאתם כנראה צודקים. אך כתיבת תוכן אינה אמורה לכלול אך ורק הפגנה מרשימה של ידע, יש לשים דגש על הדרך שבה הידע מונגש לקורא.

קיים דווקא יתרון מובהק של מאמר אשר נכתב מנקודת מבט חדשה על־ידי כותב שחווה את החומר מהמקום של הקורא ולא של העסק. המעמד הזה מבטיח שהמאמר לא יכתב באופן מכירתי מדי ובכך ירתיע לקוחות. אך עדיין לא ענינו על השאלה – מדוע מומלץ לבחור בשירותיה של חברת כתיבה על פני שירותיו של כותב יחיד?

ראשית, חברת כתיבה מעסיקה מגוון כותבים אשר מתמחים בסגנונות ותחומי כתיבה שונים, כך שיש סבירות גבוהה יותר שהכותב אשר יקבל לידיו את העבודה כבר בעל ניסיון בכתיבת סוגי המאמרים הדרושים לכם. שנית, בשל מאגר הכותבים הנרחב שעובדים מול חברת הכתיבה תוכלו ליהנות ממאמרים מגוונים יותר. עבור קהל הקוראים של הבלוג העסקי יהיה מעניין יותר לקרוא סגנונות שונים של כתבות מאשר התחושה שעל המסך יש שכפולים ושכתובים של אותה הכתבה.

היתרון השלישי הוא כמובן הזמינות. כאשר אתם עובדים מול כותב אחד, אתם גם תלויים במשאבי הזמן שלו. משמעות הדבר שלא תמיד תהיה לאותו כותב את הזמינות לכתוב את כמות הכתבות שדרושה לכם. לעומת זאת, חברת כתיבה תוכל לחלק את ההזמנה שלכם בין מספר כותבים, כך שתוכלו לקבל כמות גדולה של כתבות בזמן קצר.

לסיכום, אם אתם מעוניינים להעלות את העסק שלכם לשלב הבא, עליכם להתייחס אליו כאל מותג. עליכם למצוא את שפת התוכן שבאמצעותה אתם מתקשרים עם הלקוח. בלוג מקצועי זו הדרך למשוך לקוחות חדשים לאתרכם ולעודד אותם להישאר על ידי תוכן איכותי בעל ערך מוסף.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן