קרדיט Canva

דיני נזיקין הם תחום בתוך המשפט האזרחי, תחום רחב שלצערנו רלוונטי ומבוקש בעקבות פגיעות שונות שנעשות ברכוש ובנפש. לא מדובר רק על פגיעות בזדון אלא גם על תאונות למיניהן כמו תאונות דרכים או תאונות עבודה, רשלנות רפואית ואפילו כאשר קורות לנו תאונות וחבלות בתוך הבית יתכן שיש את מי לתבוע ולקבל פיצוי. עורך דין נזיקין מומלץ כמו עו"ד יזיד עומאר המוכר בכל אזור המרכז הוא הכתובת לפנות אליה בעקבות כל פגיעה בגוף או ברכוש שעברתם. פעמים רבות רק תוך כדי שיקום וחזרה לשגרה מגלים עד כמה הנזק הוא רחב ופיצוי ישיר עבור טיפול רפואי אינו מספיק. הפסד ימי עבודה בגין הפגיעה, אובדן כושר עבודה לאורך זמן וכמובן טיפול רפואי ושיקום נרחבים דורשים הוצאות גבוהות הרבה יותר מפיצוי הבסיס המוצע. כאן נכנס עורך הדין לתמונה.

תאונות דרכים- מסוגי התאונות הנפוצות ביותר

בתוך התחום הרחב של הנזיקין שיכול לכלול הן מקרים של פגיעה בזדון והן שלא בכוונה תחילה נמצאות במקום גבוה תאונות הדרכים. תאונות דרכים הןתת תחום בתוך התחום הרחב של נזקי גוף. לצערנו תאונות דרכים הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה. נזקי תאונות דרכים יכולים להיות קלים אך יכולים להיות גם חמורים. יכול להיות נזק גדול לרכב וכמובן כשישנן פגיעות בנפש העניין מסובך הרבה יותר. הכתובת הראשונה לתביעות בגין תאונות דרכים היא חברת הביטוח. ביטוח חובה נועד לפיצוי על נזקי גוף וביטוח מקיף על נזקים ברכוש. עדיין, חשוב לפנות אל עורך דין לענייני תאונות דרכים שיסייע לכם לקבל את המקסימום המגיע לכם ולא את המינימום כפי שתציע לרוב חברת הביטוח.

תאונות דרכים גם של דו גלגליים

כשחושבים על תאונות דרכים עולה לרוב תמונה של שתי מכוניות שהתנגשו זו בזו, אך תאונות דרכים כוללות סוגים שונים של תאונות, למשל תאונה בין רכב להולך רגל וגם תאונות שהולכות ומתרבות של תאונות אופנוע. במיוחד באזור המרכז העמוס רבים בוחרים להתנייד באמצעות אופנוע ולא מכונית. גם כמות השליחים העצומה גורמת ללא מעט תאונות בהן מעורב אופנוע. בתור רוכבי אופנוע, בין אם זהו הרכב באמצעותו אתם מתניידים בשגרה ובין אם אתם שליחים שנפגעו, עורך דין תאונות אופנוע כמו עו"ד יזיד עומאר יסייע לכם לקבל את הפיצוי ההולם. כאשר אתם שליחים, מדובר גם על תאונת עבודה ולא רק על תאונת דרכים. לכן חשוב לפנות אל עורך דין תאונות דרכים המתמחה בתאונות אופנוע  אך גם בכל הקשור לתאונות עבודה. למידע נוסף וייעוץ משפטי חייגו > 052-3722314

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן