קרדיט PIXABAY

אנשים רבים בכלל לא מודעים לעובדה כי גגות אסבסט מסכנים את בריאות הציבור. סכנה של שריפה או פירוק לא נכון עלולים להציב את כל הנמצאים בסביבה בסיכון גדול לשאיפה של סיבי אסבסט, וכתוצאה מכך לסבול מכל ההשלכות הבריאותיות שעלולות להגיע עם כך בסופו של דבר. בשל הסכנות הבריאותיות שקשורות באסבסט, החוק כיום במדינת ישראל קובע כי ישנה חובה בפירוק מידי של החומר מכל הגגות. בשל המורכבות שנלווית לתהליך פירוק החומר מהגגות, צריך לתת אך ורק לקבלן מורשה לבצע את העבודה הזו. כך ניתן להבטיח שכולם יוכלו לשמור על הבריאות שלהם ולא תהיה סכנה בריאותית כזו או אחרת לכל הנמצאים בסביבה. אבישי גגות ובניה קלה ישמחו לבצע את העבודה הזו עבורכם.

פינוי ופירוק מקצועי של גגות אסבסט

הדבר החשוב ביותר מצדכם זה רק להימנע מניסיון לפרק את האסבסט בעצמכם. אמנם בעבור חלק מהאנשים העבודה הזו יכולה להיראות פשוטה, אך צריך להבין שהיא טומנת חובה סכנות בריאותיות משמעותיות, וזה דבר שחובה לעשות אך ורק על פי ההנחיות של משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה. רק כך ניתן להבטיח שכל העבודה הזו מבוצעת בצורה אחראית וללא כל הפרה של נהלי בטיחות. כך שאם אתם צריכים לפנות את הגג שלכם מאסבסט, אל תתעכבו עם זה ופשוט תפנו בהקדם אל קבלן מורשה שיהיה מסוגל לעשות את העבודה הדרושה עבורכם בהקדם האפשרי. גגות אסבסט חשוב לפנות בהקדם.

נותנים למומחים לבצע את הפינוי

כל מה שאתם רק צריכים לעשות זה ליצור קשר עם מומחים בנוגע לפינוי הגג שלכם מאסבסט בהקדם האפשרי. אין לכם מה להסתבך יותר מידי בעניין, שכן הצוות של אבישי גגות ובניה קלה מבצעים עבודות פירוק אסבסט מזה שנים רבות, וזאת תוך כדי שהם מקפידים על נהלי הבטיחות המחמירים ביותר. תוכלו להיות בטוחים שהעבודה הזו תבוצע ללא רבב ובדיוק כפי שנדרש. במידה ויש לכם שאלות שנוגעות לדרך שבה העבודה תבוצע, אתם יכולים להתייעץ עם הצוות המקצועי של החברה, אשר יוכל לייעץ לכם ולהסביר בצורה מדויקת על כל השיקולים השונים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן