קרדיט PIXABAY

ביתו של אדם הוא מבצרו גם כאשר מדובר בבניין משותף של דיירים רבים שצריכים למצוא את המכנה המשותף הרחב ביותר. חייבים להגיע להסכמות שונות ולא להפריע לאף אחד. הרי כולם רוצים איכות חיים בביתם וליהנות מהנכס שרכשו או שכרו במיטב כספם. לא פעם קורה שרצונות מתנגשים לבניין מגיעים שכנין שמסיבות שונות מפרים את השלווה ועושים מה שהם רוצים מבלי להתחשב בדיירים אחרים או במוסכמות שהגיעו אליהן לאחר שנים רבות של חיים בצוותא. במקרים מסוימים אפשר לפתור אי הבנות על ידי הידברות והסברה אבל במקרים רבים עלולים להסלים עד כדי יצירת סכסוך קשה שמחייב התערבות משפטית. במקרים כאלה מומלץ לפנות לשירותי עורך דין לענייני סכסוך שכנים, משום שכל ניסיון לפתור בעיה כזאת לבד עלול להביא לתגובות קשות עוד יותר. מה שנראה כבר פתרון בהתחלה עלול להסתבך עד כדי יצירת מצב קשה להתרה. במשרד עורכי דין אליוב-גרין מורגלים בעזרה משפטית וייעוץ ללקוחות שנדרשים לפתרונות יעילים ויצירתיים בסכסוכים כאלה כדי להשיב את השלווה ואיכות חייהם לבניין.

לקנות דירה בראש שקט

ענייני נדלן רבים יכולים להיות פשוטים הרבה יותר אילו היו בוחרים בליווי משפטי וחוזי של עורכי דין מנוסים שמבינים בכל באמת. העסקה הגדולה ביותר בחייכם היא גם העסקה שבה אסור לוותר על חוזה מנוסח וערוך כחוק וכהלכה על מנת להגן על הזכויות שלכם ולהבטיח שהכסף שלכם משולם לאנשים אמינים שגם הנכס שהם מוכרים אכן שלהם ואין בו בעיות נוספות שלא ידעתם עליהן. זה נכון במיוחד כאשר קונים דירה מקבלן משום שמלבד העמידה בלוח הזמנים של הבנייה, יש גם שאלות נוספות שיש לבדוק ולנסח חוזה מיוחד לגביהן, כמו התוספות למפרט הדירה שיש להתמקח עליהן ולא תמיד יודעים שחובה להוסיף אותן כחוק לחוזה. עורך דין קניית דירה מקבלן הוא זה שבודק את החוזה שלכם ומבטיח שכל מה שאתם רוצים באמת חייב להופיע שם כדי שתקבלו זאת.

ייעוץ משפטי לכל עסקת נדלן

כל עסקה שאנחנו עושים עם נדלן, משכירת דירה ועד קנייתה, מחייבת ליווי משפטי נאות של עורכי דין שבאמת מבינים בחוזים ובשלבי העסקה שמחויבים לפי חוק. לכן, זהו הסעיף שאסור לחסוך בו כדי לוודא שקיבלתם את החוזה הטוב ביותר שעבר בחינה מדוקדקת ועורך הדין שלכם טיפל בכל מה שעלול לפגוע בכם. משרד עורכי דין אליוב-גרין מטפל בעסקאות נדלן ומקרקעין של לקוחותיו שנים רבות כדי להבטיח שמה ששילמו עליו הם אכן יקבלו.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן