credit canva

טיפולי השתלת שיער מתבצעים בכמה שיטות כאשר המחיר מושפע באופן ישיר משיטת הטיפול שנבחרה והיקף ההשתלה. בשנים האחרונות השתלות שיער הפכו נפוצות וגברים רבים מחליפים בשמחה את הקרחת בראש שופע בשיער. לכאורה נראה שאין מדובר בהליך מסובך אך המיומנות של הצוות המטפל צפויה להשפיע באופן משמעותי על התוצאות. על כן, חשוב להקפיד לבחור נכון בקליניקה מהטובות בתחום. ניולוק קליניק ידועה באחוזי הצלחה גבוהים, צוות מטפל מנוסה ומקצועי, שיטות טיפול חדישות ומחירים נוחים, חייגו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר.

השתלת שיער לגברים מחיר זול או יקר

רגע לפני שאתם ממהרים לבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר או היקרה ביותר חשוב לבדוק מה כוללת ההצעה ומי עומד מאחוריה. המיומנות של הרופא והציוד בקליניקה צפויים להשפיע על התוצאות כך שהמחיר לא יכול להיות הפרמטר היחיד לקבלת החלטה. אם קבלתם הצעה להליך השתלת שיער מחיר זול חשוב לוודא שההצעה אכן עונה לצרכים ולציפיות שלכם. על כל הצעת מחיר להשתלת שיער לכלול פירוט של מספר הזקיקים, שיטת ההרדמה, שיטת הטיפול, פגישות ייעוץ וביקורת.

כמה עולה השתלת שיער?

מחירים של השתלות שיער נקבעים בראש ובראשונה על פי מספר הזקיקים שצריך להעביר מהאזור התורם אל האזור המושתל. חשוב לציין שעלולים להיות הבדלים בין מספר הזקיקים בין מטופלים ובין רופאים. אם קבלתם הצעת השתלת שיער לגברים מחיר גבוה לאחר שקבלתם מחיר נמוך יותר בקליניקה אחרת, יכול להיות שהפער במחירים נובע ממספר שונה של זקיקים. פרמטרים חשובים נוספים שמשפיעים על המחיר הם הליך ההרדמה ושיטת הטיפול. העלויות של חומרי ההרדמה מגולמים במחיר.

טכניקת הטיפול משפיעה גם כן על המחיר כאשר השתלת שיער בטכניקה חדישה צפויה להיות יקרה יותר אך גם בעלת סיכויי הצלחה גבוהים יותר. ככל ששיטת הטיפול יותר חדישה והציוד יותר יקר ואיכותי, מובן שהדבר ישפיע על המחיר. הצעת השתלת שיער לגברים מחיר כולל מכסה גם את פגישות הייעוץ וההכנה להליך. השתלת שיער מחייבת לפחות פגישת אבחון אחת. בנוסף, יש צורך במעקב וליווי של תהליך ההחלמה.

איך בוחרים נכון קליניקה להשתלת שיער?

המלצות של מטופלים קודמים הן כלי שימושי לבחירה מוצלחת של קליניקה ורופא מטפל. כדאי לשוחח באופן אישי עם מטופלים אחרים, לשאול שאלות ולקבל חוות דעת. מטופלים שעברו כבר השתלת שיער יספקו לכם תמונה מלאה אודות ההליך, הכאבים, השירות בקליניקה, היחס של הצוות המטפל. אל תמהרו להתפשר על פחות מקליניקה מקצועית, מנוסה ומומלצת. חייגו אלינו 052-5920313

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן