מחפשים בית דפוס בחיפה? הנה כמה דברים שבית הדפוס יכול לעזור לכם בהם

בתי דפוס הנם בתי עסק המספקים שירותים שימושיים מאוד בעיקר לבעלי עסקים אך גם לאנשים פרטיים. באמצעות מכונות דפוס מתקדמות וידיים מקצועיות ניתן לבצע הדפסות שונות על מוצרים, להכין מוצרי דפוס לפרסום ולצרכי העסק, הדפסות למיתוג אירועים, הדפסות של שלטים ורול אפים ועוד. נוכל להיעזר בשירותים לצורך הפקת מתנות לאנשים קרובים כמו הדפסת תמונות על זכוכית, קנבס או אפילו להדפיס קלפי משחק. בית הדפוס יזמה שבחיפה ישמח לספק לכם שירותים אלה ועוד שירותי בית דפוס בחיפה במגוון סוגים.

הדפסת מתנות מדליקות:

  • מתנות לבתי ספר – בתי ספר רבים מזמינים מוצרי דפוס כמתנות למורים, לתלמידים, למנהלים ואפילו מוצרי דפוס לתלייה בבית הספר כמו פינת לאום, מגילת העצמאות ועוד. דוגמאות למתנות קטנות לצוות: מחברות ממותגות, ממו אישי במארז, מחזיק מפתחות בהצלחה עם שוקולדים בקופסא, פנקס ממותג עם עט, סימניה מגנטית ממותגת, מחברות רטרו ממותגות, משחקים שונים, יומן ממותג, סט משרדי למורה ועוד.
  • מתנות לגני ילדים – מתנות לגננות, מתנות לילדים כמו ברכונים לחג, חנוכייה מעוצבת עם תמונת הילד, חוברות הפעלה, קלמר עם תמונה, סט מעמד עם תמונות, ערכת מתנה לחזרה לבי"ס, פאזלים, מארז פסח לילדים ועוד.
  • הדפסת תמונות על זכוכית –  הזכוכית הוא חומר גלם נהדר שמשדר מראה יוקרתי ומכובד ולכן הדפסה על זכוכית יכולה להוות מתנה מהודרת, יוקרתית ומכובדת הן למשרד, הן לבית ולכל מקום אחר. קל לנקות ולתחזק.
  • מתנות מעוצבות – כרטיסי ברכה ממותגים, לוח שנה ממותג עם הדפסה אישית, מארז מנדלות עם שוקולד, מחזיקי מפתחות ממותגים, קוביית עץ מודפסת, ברכת הבית מודפסת ועוד.

הדפסת קלפי משחק:

קלפים הם שיטת משחק ידועה שאנו אוהבים מאז שהיינו ילדים קטנים. העניין הוא שיש כל כך הרבה סוגים של קלפי משחקים ומשחקים שאפשר לשחק שלעתים זה כבר מתחיל לשעמם. לעתים רבות תרצו להמציא את המשחק בעצמכם ולהדפיס אותו כדי לשחק אתו עם הילדים שלכם, להעביר את יום הכיפור או סתם כדי לתת כמתנה למישהו. כמו כן, במקצועות מסוימים כמו תקשור ופתיחה בקלפים אנשי המקצוע זקוקים להדפסת קלפים לצורך שיווק ומכירה שלהם או לצרכים מקצועיים. גם את זה ניתן להשיג עם בית דפוס מקצועי בחיפה בשירות הנקרא הדפסת קלפי משחק

הדפסת מוצרי פרסום לעסקים:

בית דפוס מקצועי מספק גם שירותי דפוס רבים לבתי עסק: החל מכרטיסי ביקור, דרך פליירים, פוסטרים, רול אפים, מדבקות ממותגות ועוד. היכנסו לאתר http://www.yozmaprint.co.il או התקשרו 04-8514725 כדי לבחון את האפשרויות השונות ולהיעזר בשירות הלקוחות שלנו.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן