מטבח קלאסי
מטבח קלאסי

אשדוד הינה עיר בהתפתחות אקספוננציאלית ומתרחבת משנה לשנה בצורה מדהימה, תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות למכירה באשדוד, בעלות אופי ייחודי ומסוגנן, דירות פנטהאוז, דירות למשתכן וכו', הדירות יכולות להיות משופצות או חדשות והן ברמה גבוהה מאוד ומותאמות בהתאם לדרישות הלקוח שלנו, אצל בשובל-שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ תמצאו את המחיר הטוב ביותר עבור הדירה שלכם ואת תודעת השירות הנפלאה ביותר.

אל תתפשרו על היוקרה שלכם

אז לאנשים שיש כסף ורוצים לשקול אפשרות לרכוש דירות יוקרה באשדוד מדהימות, פנטהאוז או כל דבר בסגנון הזה הגעתם למקום הנכון, דירות יוקרה יכולות להיות מעוצבות לפי טעמכם האישי, כמו יבוא אישי מחו"ל או הזמנה ספציפית של פריטים מסוימים, ויכולות לבוא קומפלט כמו שהם, בדירות היוקרה אנחנו נקפיד על רמת גימור הגבוהה ביותר על המוצרים הטובים ביותר עבור הדירה שלנו, וכן על תכנון נכון ומקסימלי של שטח הבית, בדירות יוקרה נתחשב במספר דברים, כמו הנוף שאליו הדירה הפונה, מס' החדרים, המרווח בבית, ואיזה בריכה טובה, נקפיד על צבעים נעימים שיתאימו לסגנונה הייחודי של הדירה.

השכונה שכל אחד ירצה לגור בה

שכונת נרקיסים הינה שכונה חדשה בראשון לציון הנמצאת במזרח ראשל"צ, השכונה מסתמנת כאחת מהשכונות שהכי משתלם לגור בהן וכן גם להשקיע בהן, השכונה בעלת נגישות רחבה של תחבורה ציבורית לכל רחבי העיר. השכונה ממוקמת בצמחיה פסטורלית ושל טבע עירוני פשוט ויפה והיא נמצאת בקירוב לפארקים ירוקים ול "גן בעברית", הפרויקט הינו פרויקט חדשני המונה 59 דירות בנות 3,4,5,6 חדרים, וכוללת גם מגוון פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים וכן גם חדרי גן, הדירות בנויות ברמת גימור גבוהה ומנוצלות עד תום מבחינת שטח הבנייה שלהם וניצול מקסימלי של הדירה עצמה.

שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ הינה קבוצה ליזום ולביצוע המובילה בתחום הבנייה ומציעה פרויקטים למגורים, למסחר, לתעשייה ולמלונאות בכל רחבי הארץ.

משרדנו נמצאים באשדוד בכתובת: שדרות ירושלים 18, אשדוד

ומספר הטלפון שלנו הינו: 08-8529100 לכל שאלה בנושא.

כמו כן תוכלו למצוא אותנו גם בדף הפייסבוק שלנו: שוש נחמיאס חברה לבניין.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן