עורך דין הוצאה לפועל חיפה
קרדיט - Pixabay

אף על-פי שאתם יודעים להתנהל כלכלית ברמה הבסיסית, מצאתם את עצמכם מתמודדים עם אתגרים רבים מאוד בכל מה שקשור לניהול חשבונות הבנק וההוצאות שלכם. יכולות להיות סיבות רבות לבעיה, אבל במצב הנתון הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות והוא פשוט להתחיל לטפל בשורש העמוק של הדברים. ‏ולכן, אתם רוצים לפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי בעל ניסיון בתחום פשיטת הרגל וחדלות הפירעון, כמו עו״ד חגי רושקנסקי, ‏על מנת לתכנן איך להתמודד עם התהליך ולבנות את הבקשות שלכם בצורה הגיונית.

תהליך אישי מורכב – שמחייב ליווי של עורך דין

‏אף פעם לא קל להודות שעשיתם טעות, בוודאי כאשר מדובר על טעות בעלת השפעה לטווח ארוך על רמת החיים ועל איכות החיים שלכם. ולכן, ביום שבו אתם פונים לעזרתו של עורך דין הוצאה לפועל חיפה, אתם מבינים שאתם צריכים לשנות משהו משמעותי מאוד בהתנהלות שלכם ואתם הולכים לקראת תקופה מורכבת מבחינה כלכלית ואישית.

התאמת הסיטואציה לקצב ההתקדמות שלכם

‏הדבר החשוב ביותר שכל עורך דין רוצה לעשות בשביל לשפר את ‏האתגר במהלך פשיטת רגל או חדלות פירעון, הוא למצוא כלים ופתרונות על מנת לתת לכם עוד אפשרויות לשמור על שגרת חיים נורמלית. למשל, אפשר לבקש ביטול עיקול חשבון בנק במקרה שבו אתם ‏חייבים לעשות שימוש בחשבון הבנק בשביל לנהל את התהליך בצורה הגיונית.

קבלת האישור הסופי של בית המשפט

‏בסופו של יום, המטרה המרכזית שלכם היא לשפר את האופן שבו אתם מנהלים את הכספים שלכם, אבל באותה נשימה גם לדאוג לייצר הרגלי התנהלות כלכלית נכונים יותר ‏לטווח הארוך. זה יכול לקחת זמן וזה דורש מכם בעיקר המון השקעה בפרטים הקטנים. אבל אם אתם לומדים איך להתמודד לאורך הדרך, ואם אתם ‏בטוחים ביכולות מקצועיות של עורך הדין שלכם, ‏אז בהחלט אפשר לשנות את הדפוס ולהצליח לייצר רמת חיים גבוהה יותר לאורך זמן ואת איכות החיים שמגיע לכם לקבל גם בתוך תהליך כל כך מורכב כמו פשיטת רגל או חדלות פירעון. והתוצאה, היא היכולת לשלוט בכספים שלכם לאורך זמן ולאפשר לבית המשפט לשחרר את כל ההגבלות שיש עליכם.

‏אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי ‏יודעים איך לעזור לכם לנהל כל תהליך פשיטת רגל וחדלות הפירעון בצורה הטובה ביותר, ומאפשרים לכם לקבל ליווי אישי בהתאמה. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לטלפון מספר 052-6006180.

משרד עורכי דין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשר בשבילך!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן