קרדיט https://stream-line.co.il/

המערכת האופקית עשויה קורות משתלבות ראשוניות ומשניות הנקראות בשפת הבניה "ליגרים". המערכת האופקית באה כתמיכה עבור תבניות ליציקת בטון ומעבירה את העומס ממגדלי התמיכה. כאשר מעריכים כלכלית את הקמת מערכת שיפוץ התבניות, המערכת האופקית מתפקדת כגורם משמעותי, שכן היא קובעת את המרחק בין מגדלי התמיכה. כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את ההצעה המשתלמת ביותר בשוק, כדאי לכם לפנות לחברת Stream Lin, אשר מתמכים בשיפוץ תבניות, יציקות בטון, יצור וייבוא חומרי גלם לאתרי בניה. חברת Stream Line תספק עבורכם את החומרים האיכותיים ביותר בזמן הנדרש, ותדאג שהפרויקט שלכם יתקדם על פי התכנון.

חומרי גלם עבור מערכת אופקית מודולרית

הקורות המשניות והראשוניות הקיימות בשוק עשויות מפלדה, עץ לבנייה ואלומיניום. הציפוי עשוי, לרוב, מדיקט או לוחות עץ לבנייה. עם זאת, זה יכול להיות גם עשוי מפלדה. ככל שהקורות המשניות יעמדו בפני עומס בחוזק רב יותר לכיפוף, חיתוך ושקיעה, כך הם יהיו טובים ויעילים יותר בעת השימוש במגדלים. יש חשיבות מכרעת לכך שמרכיבי המערכת האופקית יהיו בעלי משקל נמוך, כאשר מערכת אופקית מאלומיניום ועץ נחשבת קלה במיוחד בהשוואה לזו העשויה מפלדה וניתנת להרכבה ללא כל אמצעי עזר להרמה.

יתרונות השימוש ברכיבי אלומיניום על פני רכיבי עץ ופלדה

אלומיניום הוא חומר חדש יחסית הבנייה, לכן השימוש בו אינו נפוץ כמו עץ ​​ופלדה. עם זאת, במהלך השנים האחרונות, השימוש בו גדל בהדרגה בשל יתרונותיו המובהקים, כגון: משקל נמוך, יחס חוזק-משקל הגבוה פי 3 מזה של פלדה, עמידות בפני קורוזיה, עלויות תחזוקה נמוכות וכן הרכבה מהירה ופשוטה של ​​רכיבי המערכת האופקית מעל המגדלים. קורות ראשיות מאלומיניום או פלדה מחזיקים בחוזק כיפוף גבוה יותר מזה של קורת עץ. כתוצאה מכך, הם מסוגלים לגשר על פתחים גדולים ולצמצם את מספר המגדלים הנדרש, יחד עם היתרונות הנוספים הנובעים.

  • ליתר ביטחון, הקפידו לעקוב אחר הנקודות הבאות בעת הרכבת מערכת אופקית:
  • עומס מרוכז גבוה מעל עמוד המגדל דורש דיוק ניכר של חלוקת עומסים נכונה על פני משטח הנושא -רצפת בטון או פלטפורמה הדוקה.
  • כאשר עומסים מרוכזים מועברים אליו על ידי עמודי המגדלים, בדקו אם יש צורך בתמיכה של משטח הנושא על ידי רגל פילוס.

חברת  Stream Line תדאג לספק לכם את הקורות הנדרשות להרכבת המערכת האופקית, הצוות המקצועי יעזור בהרכבה, ייעוץ והדרכה, וכל זה כמובן במחיר המשתלם ביותר. התקשרו אלינו לקבלת מידע נוסף 050-5205405

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן