מתנות מיוחדות לילדים בעיצוב אישי

הילדים שלנו הם המתנה הכי גדולה שנוכל לבקש. כאשר תינוק חדש נולד ונכנס למשפחה אנו רצים לאינספור מקומות כדי לדאוג לכל צרכיו ולכל הכלים והתשתיות שאנו צריכים כדי לגדל את הילד. בין היתר נדאג לחדר תינוקות/ילדים מעוצב בצבעים בהירים, יפים, מרגיעים ונעימים. נדאג למיטה, ארונות אחסון לבגדים וציוד לתינוק/לילד, בובות, מדבקות קיר מיוחדות להשלמת העיצוב ועוד. גפן עיצובים הנה חברת בוטיק פרטית ומשפחתית המספקת מתנות מיוחדות בעיצוב אישי לילדים ותינוקות. בין אם אתם ההורים הרוצים לקנות לילדיכם או לעצב את חדר הילדים ובין אם אתם רוצים לפנק במתנה נפלאה את קרוביכם שזה עתה ילדו או שיש להם ילדים ואתם הולכים לבקר אותם ורוצים להביא אתכם מתנות לילדים.

מדבקות קיר לבנים:

עיצוב החדר הוא עניין מהותי עבור הילדים גם אם הם לא בוגרים דיו כדי לומר לכם את זה. לצבעים, לצורות ולעיצוב החדר יש השפעה ישירה על התחושות של הילדים בחדר, על כמה הם אוהבים את החדר שלו וכמה נעים הם מרגישים בו. לעתים רבות יש השפעה בין עיצוב החדר לאיכות השינה של התינוק/הילד וכמובן שגם במקרה של ילדים המפחדים "מהמפלצות שמתחת למיטה" ניתן יהיה להרגיעם עם עיצוב מיוחד של החדר בצורה מרגיעה ונעימה. כך למשל ניתן להשתמש במדבקות קיר. מדבקות קיר לבנים למשל יכולים להיות של חיות, כדורגל, נקודות, אבירים ועוד. מדבקות קיר לבנות יכולות להיות לבבות, חדרי קרן, בעלי חיים, קשת בענן, פרפרים ועוד.

תעודת לידה מעוצבת:

מהרגע שאדם נולד מתחילים ליצור לו תעודת הזהות שלו עד אשר הוא הופך לבגיר ומקבל ת.ז אמיתית (בערך בגיל 16). עד אז מה שמלווה אותו זו תעודת הלידה שלו. בתעודה זו כוללים את שם הילד/ה, שם ההורים, מקום הלידה, מין הילד, תאריך הלידה שלו וכמובן נקבע מס' הזהות של היילוד. תעודת לידה מעוצבת היא מתנה נפלאה שאתם יכולים להעניק לעצמכם או לחבריכם שזה עתה ילדו. מדובר כמובן בכיסוי מעוצב וממותג אליו תוכלו להכניס את מסמכי תעודת הלידה. 

תמונות לחדרי תינוקות:

מתנה מדליקה נוספת שתוכלו לקנות ליקיריכם או לעצב בהם את חדר הילדים שלכם היא באמצעות תמונות לחדרי תינוקות. תמונות אלו שמות דגש על צבעים ואלמנטים עיצוביים מרגיעים נעימים וידידותיים. תמונות של חיות, לבבות, פסים, קשת בענן ועוד. 

באתר גפן עיצובים תוכלו להתרשם ממגוון הדוגמאות https://www.geffendesign.com ואף ליצור קשר בטלפון 0525049504 לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ופרטים על משלוח עד הבית. 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן