credit: pixabay

‏אחרי שנים של שימוש מסכן חיים בסמים או אלכוהול, אתם מבינים היום שהבעיה הכי קשה שעומדת לפניכם היא צורך לעצור ולשנות ‏את ההתנהגות שלכם בצורה הכי קיצונית שיש, כדי לשמור על החיים שלכם ועל הבריאות שלכם. אף על-פי שאתם מתמודדים עם קשיים רבים, ואתם לא ממש מבינים למה חשוב להתמודד עם תהליך גמילה מורכב, ברור לכם שהדבר החשוב ביותר שצריך לעשות בשלב הזה הוא לקחת החלטה ולפנות לקבלת עזרה של אנשי הצוות המקצועי של מרכז הגמילה אחד לאחד, ‏כדי שתצליחו להבריא ולשקם את החיים שלכם.

הדרך לגמילה עוברת בהבנת הסיטואציה שלכם

‏השלב הראשון והחשוב ביותר של תהליך גמילה מקוקאין או כל תהליך גמילה שהוא, הוא הסקת המסקנות האישית. ‏יכול להיות שעד עכשיו הייתם ‏במצב של הכחשה לסיטואציה הבריאותית, החברתית, הפסיכולוגית והאישית שבה אתם נמצאים. אבל עכשיו, אירוע מסכן חיים גורם לכם ‏תעצור הכל ולחשב מסלול מחדש, בשביל למנוע סיטואציה מורכבת הרבה יותר ולפגוע גם באנשים הקרובים אליכם וגם באיכות החיים ובריאות שלכם.

הבחירה היא אישית והליווי משותף

‏בכל מה שקשור לעבודה על תהליך גמילה מסמים קשים, ‏ההחלטה האישית שלכם היא אולי צעד ראשון חשוב, אבל אתם לא יכולים לסמוך אך ורק על כוח הרצון כדי להשלים את המשימה. צריך לקבל ליווי אישי וצמוד, לבנות מערכות תמיכה רגשית, ולייצר פתרונות שמתאימים במיוחד לסיטואציה שבה אתם נמצאים, ביחד עם בני המשפחה והחברים הקרובים שלכם.

צוות אחראי, עוזר לכם לקחת החלטות אחראיות

‏לליווי של בני המשפחה מצטרף גם הצוות המקצועי בתוך מרכז גמילה שבו אתם בוחרים לעבוד. במרבית המקרים, מדובר על צוות שמשלב בין צוות לבין פסיכולוגי לבין רופאים מומחים, ‏כמו גם אחים ואחיות מקצועיים, והכל על מנת לספק לכם את התמיכה הדרושה בכל רמות הטיפול הרפואי המקצועי, בשלב הגמילה הפיזית או בשלב הטיפול הרגשי ושינוי ההתנהגות. זוהי הדרך הנכונה לתכנן תהליך גמילה מורכב, ורק על בסיס מהלך כזה אתם תצליחו לייצר שינוי אמיתי בחיים שלכם.

‏אנשי הצוות המקצועיים של מרכז גמילה אחד לאחד, ‏מרכז גמילה מסמים ואלכוהול, לומדים לעומק את הצרכים המיוחדים של כל מטופל. עושים את כל המאמצים כדי לבנות תוכנית טיפול נכונה. ומקבלים את הסיוע והליווי של בני המשפחה של המטופל בצורה הכי מכבדת שיש. לפרטים נוספים ‏077-2202565.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן