קרדיט Canva

נהיגה תחת השפעה של משקאות אלכוהוליים יכולה להיות בעלת השלכות חמורות מאד ומרחיקות לכת. לאחר שתיית משקאות אלה הנהג מאבד את האפשרות לחשוב או להפעיל שיקול דעת בצורה מושכלת ונבונה ובמקרים חמורים אפילו מאבד את החיבור למציאות. נהיגה במצב שכזה מסכנת ומסוכנת כאחד ולא בכדי היא אסורה על פי החוק. עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות חייב להיות נוכח כאשר נהג זה או אחר יפנה אליו לסיוע אפילו במהלך סוף השבוע או בשעות לילה מאוחרות. הוא זה שיידע איך להתמודד עם כל מקרה ועניין ויציע את דרכי ההתנהלות שתהיינה הכי מתאימות לכל נהג על פי המקרה הייחודי שלו.

במה מתעסק עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות?

עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות הוא עורך דין שמתמקצע ומתמחה בדיני תעבורה ולכן יכול לסייע במגוון רחב של נושאים בנוסף לסיוע לאחר מעצר בגין נהיגה תחת השפעה של אלכוהול. הוא יכול לסייע במקרים של פסילה או שלילת רישיון נהיגה, לייצג מעורבים בתאונות דרכים, לסייע בהגשת בקשות למחיקת נקודות ועוד. נהיגה בשכרות היא רק נושא אחד שעורך הדין יתמחה בו ויוכל להציע שירות משפטי צמוד על פי המקרה הספציפי שעל הפרק. כל מבקרה נבחן לגופו וכך גם כל היסטוריה תעבורתית של הנהג שנעצר. מכאן שחשוב מאד שיהיה עורך דין בתמונה.

איך בוחרים את עורך הדין הנכון?

אין זה פשוט למצוא ולבחור עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות, שכן לפעמים השירות שלו יידרש בצורה מהירה ומיידית, ממש מעכשיו לעכשיו. מכאן שמה שחשוב לשים אליו לב זה ההתמחות הספציפית בתחום זה (שכן לא כל עורך דין מציע שירותים בכל תחום משפטי) וכמובן ניסיון רב ועשיר ככל האפשר, מה שיהפוך את ארגז הכלים של עורך הדין למלא באפשרויות, כלים ודרכים לסייע לכל לקוח שפונה אליו, בכל מצב או מקרה שמתעורר.

מחפשים סיוע בדיני תעבורה? במשרד עורכי הדין עומרי בן נתן ושות' מציעים שירותים משפטיים מקצועיים ברמה גבוהה בדיני התעבורה בלבד, מה שמבטיח סיוע אישי לכל לקוח ומקצועיות גבוהה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן