קרדיט canva

גירושין זה לא קל, אף פעם. גם כשמדובר בבני זוג שהחליטו יחד לעשות את הצעד ממקום בריא, בטוח בעצמם ושליו, לפרק את החבילה זה צעד לא פשוט שדורש לא מעט כוחות נפשיים וסבלנות. הליך גישור הינו שיח שבו כל אחד מהצדדים מביע את צרכיו ועמדתו לאחר הפרידה, כשהגישור תפקידו לדייק את הצרכים ולהגיע להסכמות המקובלות על שני הצדדים. אם אתם מזדהים עם מילים אלו, ודאי תרצו למצוא מומחה שיסייע לכם בהליך גישור גירושין בתל אביב או בכל מקום אחר, בכדי לעבור את התקופה הזו בשלום. עורך דין רוני מיור הוא הכתובת שלכם, כשבאמתחתו ניסיון וידע רב שנים בעולם הגישור, ויכולת לגשת ברגישות ובהכלה לכל מקרה שמתגלגל לידיו.

על השפעתו הרבה של גישור גירושין בתל אביב על טיב התהליך

גישור גירושין בתל אביב הינו בעל השפעה אדירה על תהליך הגירושין. כשהוא מתנהל נכון, הוא יוכל להפחית עלויות מיותרות, להפוך את הדיון לנעים ומכבד יותר גם אם יורדים עד לפרטים הקטנים והקטנוניים ביותר, וכמובן עיסוק גם בנושאים בתא המשפחתי שבדרך כלל לא מגיעים לדיונים בבית המשפט. בנוסף, מגשר מקצועי אמנם יהיה בקיא בחוקים ובפסיקות, אך ידגיש בפני בני הזוג שהליך הגישור אינו כפוף רק לפסיקה המשפטית, אלא גם לבני הזוג ומה שמתאים באופן ספציפי לתא המשפחתי שלהם. חשוב לציין שהמגשר אינו מקבל החלטות עבור בני הזוג, אלא מנחה אותם ומכוון אותם לפתרון הטוב ביותר עבורם.

מרחב בטוח למציאת פתרונות

תהליך גישור גירושין בתל אביב ובכלל, מייצר מרחב בטוח ונעים ששני הצדדים ירגישו בטוחים לנהל בו דו שיח אודות נושאים שונים המטרידים אותם בעניין הגירושין. אצל עורך דין רוני מיור תקבלו את האפשרות ליהנות ממרחב כזה בדיוק, תוך שעורך הדין המקצועי מקפיד לשמור על האווירה סובלנית, ממוקדת ונעימה כך שגם הנושאים הרגישים יותר יקבלו פתרון הולם. עם שלושים שנות ניסיון כמגשר, צבר את הידע הנדרש בכדי למצוא פתרונות לכל נושא שעומד על הפרק, ולמצוא את הכיוון הנכון לגישור שייטיב עם הצדדים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן