פסילת צוואה
credit: canva.com

תחום דיני המשפחה כולל בתוכו כמה וכמה תחומים אשר נפוצים מאוד בין כתלי בית המשפט לענייני משפחה. כך, סוגיות של ירושה וצוואה, תביעת גירושין ופתיחת תיקי גירושין, פונדקאות ואימוץ הם רק חלק מהנושאים בהם דנים בבתי המשפט. מדובר בכמות לא מבוטלת של תיקים מורכבים הדורשים הבנה, רגישות ובקיאות. וזו הסיבה שמומלץ מאוד לפנות אל עו"ד לענייני משפחה כאשר אתם עומדים בפני סיטואציה כזו.

למי פונים

חשוב מאוד לפנות אל עו"ד שמתאים עבורכם, וכזה שיש לו מומחיות ספציפית שדרושה. כך למשל במקרה של תביעת גירושין יש לפנות אל עורך דין גירושין בתל אביב אשר בקיא בכל הקשור לפתיחת תיק גירושין, משמורת, מזונות וחלוקת רכוש משותף. ואם למשל מדובר על סוגיה מתחום דיני הירושה והצוואות כמו למשל פסילת צוואה – גם כאן יש לפנות לעו"ד המומחה בכך. הבנה וטיפול משפטי בתיק גירושין אין דינו כטיפול בתיק של צוואה ופסילתה. בכל אחד מהמקרים יש לבחור את עורך הדין הספציפי שמומחה לעניין ושישרת את האינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר, ובסיכויים הגבוהים ביותר למימוש.

פסילת צוואה

ישנה אפשרות להגיש התנגדות לקיומה של צוואה ופסילתה – כך על פי חוק הירושה. אם למשל מוכח כי המנוח לא היה בעל כשירות רפואית בעת כתיבת הצוואה וחתימתה, או להשפעה בלתי הוגנת, ניתן להביא לכדי פסילתה של הצוואה. לצורך כך יש להגיש התנגדות לקיום צוואה לרשם לענייני ירושה, כאשר נקודה חשובה מאוד בהקשר הזה היא חשיבות עריכתה של ההתנגדות בהתאם למופיע בחוק הירושה ולתקנות הקיימות. יש לצרף להתנגדות נימוקים רלוונטיים, מסמכים תומכים ופרטי מידע חשובים. קשה מאוד לבצע את התהליך לבדכם, ללא סיוע של עו"ד אשר ייצג אתכם ויגיש עבורכם את הבקשה. התועלת הכספית והכלכלית של ליווי משפטי עולה אלפי מונים על החסכון הרגעי של שכר הטרחה. יש להסתכל על התמונה המלאה לטווח הארוך, ולפעול בצורה חכמה. ולכן יש לפנות אל עו"ד לענייני ירושה וצוואה שיטפל עבורכם בכל הקשור בסוגיית פסילת צוואה ונושאים נוספים.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן