קרדיט https://www.beadshops.com

אם יש בכם את התשוקה לתחום התכשיטנות, תחום המשלב חוש אסתטי נהדר ביחד עם אופציות עסקיות רבות, הגיע הזמן שתכירו את חרוז כזה- בית הספר לתכשיטים וצורפות ייחודי בתחומו בישראל! אצלנו  תמצאו מגוון תוכניות לימוד העוסקות בטכניקות עבודה רבות ושונות, שימוש בחומרים מגוונים ועבודה עם כלי עבודה ייחודיים. במידה ואתם מעוניינים להשתפר בתחום ולשדרג אותו מתחביב למקצוע, קורס עיצוב תכשיטים יכול להפוך כל תכשיט שלכם לעבודה ייחודית שלא נראתה כמותה!

למי מתאים קורס עיצוב תכשיטים

קורס עיצוב תכשיטים מתאים למי שיש לו כבר ידע בסיסי בעולם התכשיטנות והיה רוצה ללמוד עוד על הפן האסתטי והעיצובי. הקורס יוכל לעזור לדייק את הטעם שלכם ולהבין במסגרת ליווי מקצועי מה הסגנונות שמדברים אליכם. במידה ואתם מתעניינים בתחום, אך עדיין חסרי ניסיון- תוכלו להירשם לאחד מקורסי הבסיס! הקורסים שלנו מותאמים לפי רמות שונות- הבסיסיים מקנים את הידע הראשוני שצריך בתחום, והמקצועיים מקנים ידע ייחודי נרחב ונוסף אודות התחומים השונים.

ליווי עסקי

אם אתם פונים ללמוד קורס עיצוב תכשיטים במטרה להפוך את התכשיטנות למקצוע- אנו מברכים אתכם על החלטה זו! מדובר בהחלטה שיכולה להפוך לרווחית במיוחד! יחד עם זאת, פתיחת עסק מכירות איננה דבר שאפשר להקל בו ראש- אנו מציעים קורסים העוסקים בהיבט העסקי. בין אם אתם מומחי תכשיטנות, כדאי שיהיה לכם ליווי לפן העסקי. אנו מלווים את בוגרינו לאורך כל תהליך פתיחת העסק. הליווי המקצועי שלנו יכול ליצור את ההבדל בין עסק בינוני לעסק משגשג. נשמח לתרום את הניסיון שלנו אודות תחומים מורכבים אלו עבור כל יוצרי תכשיטים צעירים.

קדימה להרשמה

מומלץ להיכנס לאתר של חרוז כזה- בית ספר לתכשיטים וצורפות ולהתחיל להבין מבין מגוון תוכניות הלימוד מה מדבר אליכם. כמו בכל החלטה מקצועית, הקדישו זמן לקריאה ובחינה של מגוון האפשרויות. באתר תוכלו לקרוא בצורה נגישה מה דורש מכם כל קורס, כך תדעו שאתם בוחרים בתוכנית לימוד המותאמת באמת למידת ההשקעה שתרצו להשקיע. זהו השלב הראשוני ביציאה לדרך מקצועית   חדשה ומרגשת. חייגו אלינו 03-6200717

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן