credit: canva.com

עוברים דירה ממש בקרוב? המער למשרד אינו רחוק כל כך? סימן שתאם צריכים חברת הובלות! מעבר להתרגשות סביב מער משרד או דירה, ישנם דברים שצריך לקחת בחשבון לפני כמו חברת הובלות. חברת ההובלות שתבחרו צריכה להיות אמינה מבחינת מחיר, מקצועית עם חוות דעת רבות ובעלת תודעת שירות ברמת עמידה בזמנים, זמינה ונותנת את השירותים הדרושים מעבר להובלה. שירות אקסטרה יכול להיות למשל אריזת הריהוט והציוד, שהוא חלק בלתי נפרד מתהליך ההובלה. אם אתם מחפשים חברת הובלות, שתעשה לכם את ההובלות כולל אריזה, אנחנו הובלות אשכנזי כאן בשבילכם לכל הובלה, לכל מקום, עם עזרה מקסימלית.

חברת הובלות כולל אריזה

ישנן חברות הובלה רבות, אך מעטות הן כמו הובלות אשכנזי. למצוא חברת הובלות כולל אריזה במרכז נהייתה משימה לא פשוטה בכלל. חברות רבות מספקות אך ורק את שירותי ההובלה. שירותי האריזה שלנו באים לידי ביטוי שאנחנו נסייע לכם בכל מה שקשור לקופסאות ולחומרים הנלווים על מנת לארוז, ואפילו נעזור לכם אם תבקשו. נוסף על אריזה, אנחנו מציעים עוד שירותים. למשל שירותי נגרות, שאם במידה ויש לכם בבית פריט שאין שום סיכוי שיעבור בדלת, הנגרים המקצועיים שלו יפרקו את הרהיט במקום הישן וירכיבו אותו במקום החדש, מבלי שבכלל תבחינו בשינוי. עוד דוגמא לשירות שאנחנו מביאים הוא שירות אחסון. במידה ויום הפינוי מגיע כמה ימים לפני יום הכניסה למקום החדש, תוכלו לאכסן אצלנו במחסנים בראשון לציון ופתח תקווה את כל האריזות שלכם.

באים לקראתכם – הובלות אשכנזי

אנחנו הובלות אשכנזי באים לקראתכם בכל מה שקשור בהובלות כולל אריזה ושירותים נוספים. החברה שהוקמה ב2010 על ידי מיקי האשכנזי, שומרת על מוניטין גבוה בזכות השירות המעולה שהיא מציעה, מגוון השירותים הנוספים, המקצועיות הבלתי מתפשרת, מאות הלקוחות המרוצים מדי שנה וכל זה במחירים הוגנים המתומחרים על פי המרחק בין שני המקומות וכמות הציוד שצריך להעביר. כשמדובר בהובלות הנעשות בצורה המקצועית ביותר, זה ברור שהבחירה היא בהובלות אשכנזי. אז למה אתם מחכים? הזמינו כבר עכשיו את ההובלה הבאה שלכם!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן