קליפ לאירוע
קרדיט: zangmusic.org

בין אם מדובר בחתונה, בת מצווה או יום נישואין עגול לסבא והסבתא- קליפ לאירוע הוא מתנה נהדרת. הקליפ נעשה על מנת לספר סיפור מצחיק או מרגש על בעלי השמחה והוא נשאר איתם גם לאחר ההקרנה באירוע עצמו. זוהי הזדמנות להראות לבעלי השמחה כמה הם חשובים ואהובים, להוקיר להם תודה, להראות הערכה ובעיקר לשמוח בשמחתם. בנוסף הפקת קליפ לאירוע היא פעילות מגבשת. החוויה של לכתוב מילים או לתכנן תסריט, לצלם, לשיר, לשחק ולצחוק מהפספוסים. זוהי חוויה מהנה, מצחיקה שגם בסופה יוצרת תוצר ייחודי ומרגש. הפקת קליפ לאירוע מאחדת מספר אנשים סביב אותה מטרה ומוציאה צדדים יצירתיים מהם ומשאירה גם עבורם מזכרת לכל החיים.

זאנג אולפן הקלטות והפקות מתמחה בהפקה וצילום של סרטונים וקליפים, סרטוני תדמית, קליפים לאירועים, הקלטות והפקות לפרסום ומדיה ועוד.  האולפן מציע שירותים ברמה גבוהה תוך מתן שירות אישי ומותאם לקוח.

הפקת קליפ לאירוע- רק אצל מקצוענים

כאשר מחליטים על הפקת קליפ לאירוע, מומלץ לפנות אל חברת הפקות מקצועית, לה יש את כל הציוד המתקדם להכנת קליפ מושקע ברמה גבוהה. חברות הפקה מספקות ציוד צילום מתקדם עם מספר של מצלמות, סאונד ואודיו איכותי, הקלטות באולפן הקלטות ואף צילום באופן גרין סקרין המאפשר "לשתול" סרטונים, גרפיקה או תמונות מאחורי המצולמים. אם יכולות הכתיבה של המשתתפים אינה גבוהה, ישנן חברות המספקות גם את כתיבת המילים לשירים ואף הפקת מוזיקת מקורית של המשתתפים. מעבר לאיכות הצילום ויכולות הצילום עצמן, חברות אלו גם עורכות את הקליפ ברמה גבוהה ומקצועית שהוא נושא חשוב לא פחות. באמצעות הטכנולוגיה של היום, ניתן לערוך סרטונים ברמה גבוהה ולהוסיף כיתוב וכתוביות, לשלב בין תמונות וסרטונים אחרים, להוסיף סאונד ומוזיקה נוספת ועוד אלמנטים עיצוביים.

קליפ לאירוע

חודשי יוני יולי הם תקופה של ריבוי אירועי סוף שנה בבתי הספר. כיון ששנת הלימודים מסתיימת ביוני גם אירועי פרידה ממורים שעוזבים לבית ספר אחר או כאלו שפרשו לאחר שנים של עבודה מסורה. גודל אירוע סוף השנה משתנה בהתאם לגיל ולשלב בו נמצאים התלמידים במערכת החינוך- סיום כיתה ו', סיום כיתה ט' בחלק מבתי הספר וכמובן גם סיום י"ב, כלומר סיום תיכון. צילום והקרנה של קליפים אלו מכניסים ערך מוסף לאירועי סוף השנה ומותאמים לבית הספר או המורה הספציפי המדובר, מותאם להיסטוריה המשותפת וכמובן גם לבדיחות. קליפ לאירוע פרישה של מורה אהוב למשל, מעבירה את האהבה, ההערכה וכמובן את התודה שהתלמידים והמורים האחרים רוכשים לו. צילום קליפ כזה גם מאפשר השתתפות של תלמידים וקולגת מהעבר, שכן ניתן להוסיף אל הקליפים סרטונים נוספים. כך, ניתן לבקש מתלמידי עבר לצלם סרטונים קצרים ולהוסיפם אל הקליפ המרכז.

זאנג אולפן הקלטות והפקות מציע שירותי הפקה של סרטונים וקליפים, סרטוני תדמית, הקלטה והפקת מוזיקה ברמה מקצועית וגבוהה. האולפן מציע טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת יצירת תוצרים שונים.

 

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן