קרדיט - Pixabay

אחת הבעיות הקשות ביותר שמקשות על אנשים להתחיל מחדש ולהימנע מהשלכות העבר היא רישומים שקיימים נגדם. יש שני סוגים של רישומים שמעיבים על חיי אנשים – רישום פלילי ורישום משטרתי.  רישומים פליליים נעשים לאחר הרשעה בבית המשפט אשר ניתן להסתיר מעין הציבור ולהשאירם חסויים רק לעיון של גורמים מסוימים המנויים בתוספת השנייה לחוק. על מנת לדאוג לכך יש להיעזר בעורך דין שיודע את החוק ואת הנוסח המדויק כדי לשכנע את הרשויות כך. באמצעותו מגישים בקשה למחיקת רישום פלילי אשר עוברת את כלל השלבים הנדרשים עד לאישורה ולביצועה. כדי לעשות זאת יש לעמוד במספר תנאים,. מלבד לשון החוק שעומד לצדכם ומסייע לכם להתחיל מחדש ללא עיכובים והשלכות העבר. עו"ד דניאל דרוביצקי עושה למענכם את העבודה היסודיות והמהותית הזאת כדי שלא תוטרדו יותר מטעויות העבר.

הטיפול הנכון בתיקים פליליים

פעמים רבות יש הבדל רב בין האישומים המיוחסים לבין הראיות בשטח,.  בשל סיבה זו חשוב למצוא עורך דין פלילי מומלץ בצפון שמכיר את החוק על כל דקויותיו ויודע לבנות למענכם תיק שיוציא אתכם במינימום נזק. הניהול הנכון מתחיל מליווי צמוד לכל חקירה משטרתית, אשר לפניה תקבלו תדרוך מקיף כיצד לנהל את הצד שלכם בתיק. הליך זה מנוהל ע"י עו"ד פלילי שמכיר לעומק את ההליכים ויכול להוביל אתכם בהם בבטחה.

מה קורה כשמגיעים למשפט?

בשנים האחרונות אנו עדים להליכים משפטיים שאינם מנוהלים בצורה הוגנת וזאת על מנת להשיג מספר הרשעות מרובה גם כאשר הדבר לא תואם את המציאות. לכן, גם במקרים בהם לא נותרה ברירה והגיעו למשפט יש לנהל אותו בצורה הטובה ביותר לכם ולא להיכנע לטענות שיש נגדכם ראיות מתוך התקווה שתישברו ותודו במה שלא עשיתם. עו"ד דניאל דרוביצקי מנהל כל משפט שכזה במטרה לזכות או להוציא אתכם לפחות עם מספר הסנקציות משפטיות המועט ביותר נגדכם על מנת שתוכלו להמשיך אחר כך בחייכם בלי השלכות חמורות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן