קרדיט: barmitsvabakotel.co.il

בר מצווה הוא האירוע הגדול והחשוב ביותר בחיי המשפחה הצעירה שלכם. על אחת כמה וכמה עם הבן שלכם הוא בן בכור, ואתם מאוד רוצים לייצר אירוע לכל המשפחה שייזכר במשך תקופה ארוכה. אחת האופציות הרלוונטיות ביותר לייצר חגיגת בר מצווה בשנים האחרונות היא על ידי פנייה למפיקי אירועים ויצירת סיורי בר מצווה בירושלים ובצפת. וזוהי בדיוק המשימה המקצועית של אסתי בוסקילה שמלווה משפחות רבות בשנים האחרונות.

במקום לעלות לירושלים – הכירו חלקים נוספים בארץ

אז נכון, בר מצווה בכותל היא עדיין האטרקציה החביבה ביותר על הורים רבים בכל רחבי הארץ. אבל בשנים האחרונות אנחנו מתחילים לראות שינוי שהולך ותופס תאוצה, ומתאים למשפחות שרוצות לשנות אווירה. במקום לנסוע לירושלים, יש משפחות שמבקשות להפיק אירוע בר מצווה בצפת אשר כולל גם חוויית טיול באזור הר מירון ובסביבה. זהו אזור עם חשיבות גדולה מאוד למסורת היהודית בגלל שבאזור קבורים רבים מהרבנים המקובלים שחיו בארץ ישראל, ולכן החיבור למסורת היהודית דווקא ביום כל כך חשוב כמו בר המצווה הופך להיות הרבה יותר משמעותי.

תכנון והיכרות מוקדמת עם האזור

בדיוק כמו שאתם עובדים על הפקת בר מצווה בכותל, גם בעת תהליך התכנון של הפקת בר מצווה בצפת צריך להסתכל על מסלול הטיול האטרקציות הרלוונטיות ועד החשיבה על בעיות לוגיסטיות, צריך לדעת מה אתם רוצים לראות באזור צפת. ולשם כך חשוב לצאת לסיור מקדים או לכל הפחות לשוחח עם מפיקים שזהו תחום ההתמחות שלהם, והם יכולים להציע לכם סדר יום מיוחד וייחודי.

שילוב של כל האטרקציות והמקומות המעניינים

ככל שיש לכם יותר אפשרויות לאטרקציות מעניינות באזור צפת, כך ניתן להפוך את חגיגת בר המצווה לאירוע מיוחד יותר. אל תהססו להסתכל גם על אטרקציות לא שגרתיות, שמתאימות לכל בני המשפחה. שכן זאת תהיה הדרך להפוך את אירוע בר המצווה לאירוע שמאפיין את המשפחה שלכם ומאפשר לכל בני המשפחה הקרובים להנות ביחד איתכם ברגעים המרגשים.

אם אתם רוצים ליצור אירוע בר מצווה מיוחד במינו וחשוב לכם לצאת מהשגרה ואפילו לנסוע למקומות חדשים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות למפיקת האירועים אסתי בוסקילה, וביחד לתכנן את אירועי בר המצווה במשפחה שלכם. אחרי שנים של ניסיון אסתי יכולה להציע לכל לקוח את חוויית האירוח המיוחדת שמתאימה למשפחה שלו. לפרטים נוספים ויצירת קשר

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן