עורך דין חדלות פירעון
קרדיט: freepik

עורך דין חדלות פירעון מייצג, בין היתר, לקוחות אשר תיקם הועבר להוצאה לפועל. מדובר על מצב שבו הם אינם מסוגלים לשלם את חובותיהם מסיבות שונות. בנסיבות אלו ניתן לבקש צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון. במסגרתו ניתן יהיה להגיע להסדרים סבירים מבחינת הלקוח בכפוף להחלטות בית המשפט. עורכי דין טל פלרמן – פרלמן ושות עוסקים בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רב.

עורך דין חדלות פירעון ישאף לנהל משא ומתן מול בעלי החוב במטרה להגיע להסדר מוסכם. צריך להבין כי, לרוב, החייב אינו יכול לעמוד בהחזרים בגלל אובדן פרנסה ומקום עבודה, מחלה קשה הפוגעת ביכולתו לעבוד, מצב נפשי מסובך ועקב בעיות אחרות. המצב שנוצר אינו נוח לשני הצדדים. החייב חושש להסתבך עוד יותר ואילו הבעלי החוב רוצים להציל כספים שמגיעים להם. זאת מתוך הבנה שהם ייאלצו לוותר על חלק מהם בגלל חוסר יכולתו של החייב להחזירו עקב מצבו הכלכלי. למעשה, גם בפני הנושים עומדת הזכות להגיש בעצמם צו להוצאה לפועל לטובת הסדרת הנושא. בכל מקרה ניתן להגיש בקשה לבית המשפט והוא ממנה צוות לבדיקתה. יש לצרף אליה מסמכים שונים המעידים על מצבו הכלכלי של המבקש, הכנסותיו החודשיות לעומת הוצאותיו וכולי.

דיון בבקשה ואישור

צוות הבדיקה מגיש מסקנותיו לאחר עיון מעמיק בה. המטרה היא להגיע להסדר מוסכם וסביר מבחינת המימוש. כך שהחייב יוכל לשלם את סכום הכסף שנקבע ואף יישאר לו כסף למחיה. בהתאם לכך ולאחר שבית המשפט שוכנע, הוא יוציא צו לשיקום כלכלי. הרצון הוא שלאחר התקופה שנקבעה הוא יוכל לגבל הפטר חובות ולצאת לדרך חדשה עם גיליון חובות נקי.

שירות מקצועי

עורכי דין טל פלרמן – פרלמן ושות עוסקים בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, הכנת תיק להוצאה לפועל, ניהול משא ומתן, ייצוג וליווי ככל הנדרש. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תעמיד את כישוריה ויכולותיה ואת התשתית הקיימת במשרדה לכל לקוח נזקק.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן