פרסום בעיתון מעריב והשפעות המיתון
מקור Pixabay

בימים האחרונים החלו להגיע לארץ החיסונים המיוחלים נגד נגיף הקורונה, בתקווה שהם מהווים את תחילת הסוף של הסאגה הבריאותית שמעסיקה את העולם כולו בשנה האחרונה. למרבה הצער, למגפת הקורונה הכלכלית, אין ולא יהיה חיסון. הסגרים הפתאומיים הכניסו את המשק הישראלי למיתון כלכלי עמוק ועסקים שנסגרו בהוראת הממשלה וספגו פגיעה כלכלית, גילו לצערם כי גם כשהוסרו הסגרים ותנועת הלקוחות הותרה, הפעילות לא חזרה למה שהייתה. אנשים חוששים מהתקהלויות וחווים בעצמם קשיים כלכליים – מה שמשפיע על המוטיבציה והיכולת שלהם להגיע פיזית לעסקים, לרכוש מהם ולמנף את תזרים המזומנים שלהם. אז מה בכל זאת יכול לסייע לעסקים לצאת מהמצב הזה? ומה יכול לעזור פרסום בעיתון מעריב כדי להקל ולו במעט על המגיפה הכלכלית ?

פרסום בעיתון מעריב 

מקסימום חשיפה במינימום השקעה

בעלי עסקים המנהלים היטב את תהליכי השיווק שלהם, מודעים לכך שפרסום איכותי הוא המפתח לביסוס המיתוג הקיים, שימור קהל הלקוחות הקיים וגיוס קהלי לקוחות חדשים. עסקים המתנהלים בקפדנות משתמשים בתקציב שיווק שהוכן מראש ומפרסמים את מוצריהם ושירותיהם באמצעים שונים – לרוב דיגיטליים ברוח התקופה. אך דווקא פרסום בעיתון מעריב, שהוא אינו דיגיטלי אלא מודפס, טומן בחובו כמה יתרונות משמעותיים על-פני פרסום דיגיטלי. הוא זה שיכול להוציא את העסק שלכם מהתסבוכת הכלכלית ולסייע לכם לשקם אותו.

  1. המחירים של פרסום במעריב הם משתלמים ביותר כשלעצמם ובוודאי שבהשוואה לפרסום באמצעים דיגיטליים. במחיר של קמפיין ממומן בפייסבוק, אתם יכולים לממן מודעת פרסום בעיתון מעריב ואפילו כמה מהן.
  2. ההשקעה בנושא של פרסום בעיתון מעריב היא משתלמת בין השאר בשל היקף החשיפה של המותג שלכם. בעוד שפרסום דיגיטלי מגיע במקרה הטוב לכמה אלפי אנשים, פרסום בעיתון מעריב מאפשר לכם להעביר את המסר הפרסומי דרך ערוץ שיווק המגיע מדי יום למאות אלפי בתי אב בישראל, ובכל אחד מהם כמה אנשים נחשפים לפרסומת שלכם.
  3. פרסום בעיתון מעריב מאפשר לכם להעביר מסרים מורכבים, מידע חשוב, לפרט הנחות ובכלליות לעצב מודעה גדולה ומאירת עיניים שאי אפשר להתעלם ממנה. זאת לעומת פרסום ברשתות החברתיות שמופיע בקטן על-גבי מסך הטלפון של הגולשים ולפיכך גם הרושם שהוא יוצר הוא מינורי יחסית.
  4. פרסום ברשתות החברתיות דורש יצירתיות יוצאת דופן על-מנת שהגולשים יבחינו בפרסומת שלכם מתוך בליל התוכן העצום שהם נחשפים אליו. פרסום בעיתון מעריב, לעומת זאת, מבטיח לכם קהל סבלני הקורא את המודעה הפרסומית שלכם בשקיקה ולא ממהר לגלול הלאה ולהתעלם מהתוכן שלכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן