מכשיר קשר צבאי

בין אם הארגון שלך עוסק בעבודת תשתיות, בהתקנת פתרונות תקשורת או בביטחון, דבר אחד משותף לכולם – הפעילות שלך מבוססת במובנים רבים על צוותי שטח. כדי להבטיח תיאום מיטבי בין כל הגורמים הרלוונטיים ולשמירה על בטיחות העובדים, אמצעי התקשורת החכמים שלך הם החשובים ביותר.

לכן, ארגונים רבים המעסיקים עובדי שטח מחפשים ללא הרף אחר פתרון תקשורת אמין, שיאפשר להם כיסוי נרחב ותקשורת ברורה ורציפה. חברת YTCOM מתגאה להציג את השלב הבא במכשירי הקשר לתנאי השטח- Easy Talk הוא מכשיר ייחודי מסוגו בשוק המאפשר תקשורת על רשת סלולרית ומאפשר לקיים שיחות אישיות או לנהל רשת קבוצתית לצד מגוון אפשרויות חכמות בכיסוי חסר תקדים.

שינוי מהפכני בפתרונות התקשורת החכמים

בין אם נדרש לך פתרון תקשורת לצוותי עובדים או מכשיר קשר צבאי שיוכל לעמוד בתנאים הקיצוניים ביותר, טווח המכשירים שמציע פתרון זה הוא רחב מאוד וכולל מוצרים עמידים וחזקים במיוחד שיספקו לך מענה לכל צורך. המכשירים מבטיחים תקשורת PTT קולית מהירה על גבי מכשירים סלולריים מוקשחים. כל אחד מהמכשירים מצויד באפליקציית מיקום ובאיתות מצוקה מתקדם המחובר למערכת השליטה הייעודית של הארגון. כך, הצוותים שלך תמיד בטוחים ולך יש את האפשרות להתחקות אחר מיקומם ומצבים בכל מצב ואל מול כל אתגר.

לצד אפשרויות התקשורת הקולית, קיימת האפשרות להעביר הודעות טקסט לכל מכשיר נוסף או בממשק קבוצתי. עם זאת, היתרון הבולט ביותר הוא ללא ספק ביכולת החיבוריות הגבוהה של המכשיר- רשת המכשירים זמינה בכיסוי בפריסה ארצית רחבה ובכל רחבי העולם ומאפשרת תקשורת רציפה לכל צורך ובכל מרחק. ניתן לחבר את מערכת איזי טוק למערכת קשר DMR ולשלבה במכשירים ממוכנים, בציוד חכם ובשלל אביזרים הנדרשים למשימות המבצעיות שלך.

מובילים חדשנות בעולם מכשירי הקשר

אנו יודעים עד כמה הצורך בפתרונות עמידים, מתקדמים וחכמים יותר הוא קריטי כדי לקדם את יעדי הארגון שלך. לכן, אנו משקיעים בכל עת משאבים רבים וידע עתיר ניסיון כדי לפתח מכשירים חדשים וחכמים יותר שישרתו אותך בכל היבטי הפעילות. בין אם נדרשת לך מצלמת גוף או כל פתרון תיעוד ותקשורת מתקדם אחר, הצוות שלנו זמין עבורך תמיד וישמח לסייע לך לבחור בפתרון המתאים ביותר לצרכיך.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן