credit: freepik

את הנתונים הפיזיים שלנו אנו מקבלים בתורשה ונולדים עמם ואין לנו שליטה עליהם. לעיתים, הנתונים הפיזיים אינם תואמים את מה שנראה לנו יפה או לחברה. למשל, אצל נשים רבות, החזה אינו בגודל או הצורה שהן רוצות והן חוות חוסר ביטחון סביב הנושא. ניתוח להגדלת חזה מיועד עבור אותן נשים, על מנת לאפשר להן לשלוט במראה, בגודל ובצורה של החזה שלהן לפי הרצון שלהן. גורמים נוספים שעשויים להשפיע על גודל החזה הם הריונות מרובים והנקות אשר משאירים את החזה מרוקן וחסר נפח או עקב ירידה במשקל.

אלונה שכטר טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים היא קליניקה בעלת ותק רב בתחום האסתטיקה, המציעה מגוון טיפולים וניתוחים המגשימים למטופלים את חלומם. הטיפולים מתבצעים על ידי מומחים תוך מתן יחס אישי, מקצועי ונעים עבור המטופלים.

להיות צעירה שוב

ככל שהשנים עוברות המראה המוצק בפנים משתנה למראה נפול יותר. עם השנים, מתרחשת צניחת רקמות בפנים והיווצרות של עודף עור המתרחשים עקב היחלשות של הרצועות שתומכות ומקבעות את עור הפנים. בנוסף, ככל שהגיל עולה, רמת האלסטין והקולגן יורדת וגורמת לשינויים במרקם העור והוא נעשה רפוי יותר ודק. נשים רבות היו רוצות לחזור למראה שלהן כשהיו צעירות יותר ולהילחם בנזקי הזמן ולכן בוחרות לעבור ניתוח מתיחת פנים. לרוב, במהלך הניתוח מהדקים את הרקמות, מסירים את העור העודף ונותנים למטופלת לחזור למראה פנים צעיר ומהודק.

להחזיר את הגלגל לאחור

עם השנים, הגוף שלנו משתנה. ככל שהזמן עובר, המראה שלנו לא נשאר צעיר וניתן לראות את זה על הגוף –  מתיחות, קמטים, עודפי עור ועוד. נשים רבות רואות שינויים גם בחזה שלהם. אם בעבר החזה שלהן היה מורם, כעת הוא נפול כתוצאה מתמיכה לא נכונה לחזה, כובד החזה ושינויים טבעיים שמתרחשים עם השנים. חזה נפול עשוי לגרום לנשים רבות חוסר ביטחון ואי נוחות עם גופן. דבר זה עשוי להשפיע על איכות חייהן, לגרום להן להימנע מהחלפת בגדים לצד בן הזוג ולפגיעה ביחסים האינטימיים. ניתוח הרמת חזה מאפשר להן לסובב את הגלגל לאחור ולהחזיר את המראה שלהן למראה צעיר יותר ומורם יותר. נשים רבות בוחרות גם לבצע במקביל ניתוח להקטנת חזה, במידה והחזה גדול מידי ועשוי לפגוע בתוצאה, או ניתוח להגדלת חזה בכדי לתת לחזה מראה מלא יותר.

אלונה שכטר טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים היא קליניקה המבצעת מגוון רחב של טיפולים אסתטיים כמו הגדלת חזה, ניתוחי אף, מתיחת צוואר, שאיבת שומן ועוד. הטיפול בקליניקה נעשה על ידי מומחים תוך מתן יחס אישי, מקצועי ונעים עבור המטופלים. שאלות? חייגו 1800-210-210

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן