מעצב פנים בתל אביב
קרדיט: shukimeir.co.il

אחד מסגנונות העיצוב המיוחדים ביותר זהו עיצוב פנים בסגנון תעשייתי אשר מאופיין לרוב בחומרים כגון: בטון, ברזל , מתכת, וצינורות חשופים.

סגנון עיצוב פנים תעשייתי צבר תאוצה בשנים האחרונות ונחשב לסגנון ייחודי במיוחד "ובעל אופי". הוא מוסיף גוון אחר שאין אותו בהרבה מקומות. על מנת שתוכלו ליהנות מסגנון עיצוב פנים תעשייתי תצטרכו לפנות למעצבת פנים מקצועית באמצעותה תוכלו ליהנות מעיצוב הפנים הייחודי הזה. לא כל מעצבת פנים מתמחה בסגנון עיצוב זה ועל כן עליכם לבחור את אלו שמתמחות בסגנון זה. בקשו לראות עבודות של מעצבת הפנים שאת שירותיה אתם שוקלים לשכור של מבנים שעוצבו בסגנון זה. לשם כך תוכלו לפנות למשרד הבוטיק של אודליה ברזילי אשר הינה בעלת תואר ראשון בעיצוב, וכן הינה בעלת ניסיון של יותר מ17 שנים בתחום עיצוב הפנים, כולל בסגנון עיצוב תעשייתי. אודליה תספק לכם מגוון רחב של סגנונות עיצוב ייחודיים לנכס שלכם והינה מעצבת ברמה גבוהה ואיכותית וללא פשרות. בנוסף לכך אודליה מקפידה על יחסים טובים בינה לבין לקוחותיה ותדאג לעשות את הטוב ביותר עבורכם.

לתכנן בסטייל

אחד מסגנונות העיצוב המבוקשים והפופולאריים הוא עיצוב פנים מודרני. ניצנים להתפתחות סגנון עיצוב זה ניתן לראות כבר בשנות ה- 30 במאה ה- 20 . סגנון זה מתאפיין בקווים ישרים ונקיים ובשימוש בחומרים כמו בטון, זכוכית, שיש ומתכת כמו אלומיניום.

סגנון עיצוב מודרני עלול ליצור מראה קר לבית אם לא דואגים ליצור איזון לקווים הנקיים, המינימליזם והחומרים כמו זכוכית שנותנים מראה קר. באמצעות תוספות עדינות של פריטים מחומרים שיוצרים מראה חמים כמו עץ והוספת טקסטיל לבית (שטיחים ווילונות )  והקפדה על דיוק ועל אסתטיקה מרבית, ניתן לקבל מראה מודרני חם נעים ומזמין .

בחירת מעצבת פנים

כדי לבחור מעצבת פנים מקצועית הקפידו לוודא את ההמלצות אודותיה וכן ראו את עבודותיה וזאת על מנת להבין האם אתם אוהבים את סגנון העיצוב שלה. לשם כך תוכלו לפנות לאודליה ברזילי. אודליה הינה בעלת משרד בוטיק אשר מתמחה בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים ועושה זאת ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות. כמו כן אודליה הינה בעלת ניסיון של יותר מ17 שנים בתחום עיצוב הפנים ותספק לכם פרספקטיבה רחבה כלפי כל בית וכן נקודת מבט אמיתית ואותנטית. לפרטים נוספים חייגו:052-2301678 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן