כיצד צילום מוצרים יגדיל משמעותית את המכירות באתר החנות שלכם?

כיום מרבית האנשים מבצעים רכישות דרך האינטרנט. החל מבגדים, נעליים, דרך מוצרי מחשב, מוצרי חשמל ואפילו מזון (לא רק אוכל מוכן אלא ממש קניות של מצרכים מהסופר המגיעים עד דלת הבית). בשל התחרות הגדולה כמעט בכל תחום ישנם הדברים הקטנים שעושים את ההבדל בין חנות מקצועית שאפשר לסומך עליה לבין חנות חובבנית שמפחדים להזמין ממנה. כאשר מדובר בחנות דיגיטלית ההיבט הוויזואלי משחק תפקיד משמעותי ולכן צילומי תדמית לעסקים יהיו קריטיים עבורכם. הסטודיו לצילום של אביב לוי ישמח לספק לכם שירותי צילום מקצועיים לעסק שלכם. בואו נכיר את השירותים הללו קצת יותר לעומק.

צילומי תדמית לעסקים – מה הם כוללים?

התדמית של העסק היא אולי הדבר שהכי חשוב לדאוג לו. כאשר אנו רואים תמונה של מישהו – אנו יכולים להסיק מהתמונה דברים רבים על אותו אדם. ייתכן וחלקם נכונים וחלקם לא נכונים, אולם מה שאנו מסיקים – זה מה שיש לנו על אותו אדם וככה נקבל אותו ונתייחס אליו. כאן למשל צילומי תדמית לעסקים הכוללים בין היתר תמונת פרופיל של בעל העסק יהיו חשובים מאוד כדי לייצר סמכות ואמינות. גם צילום מקצועי של צוות העובדים שלכם צריך לשדר אמינות, יושרה, אנרגיות חיוביות ועוד. שירותים נוספים הקשורים לשירותי תדמית לעסקים יהיו צילומי מוצרים של החברה לאתר האינטרנט שלה.

מהי החשיבות של צילום מקצועי של המוצרים שלכם?

אחד הדברים החשובים ביותר בכל חנות דיגיטלית היא למעשה תמונות המוצרים. ללא תמונה של המוצר סביר להניח שלא תוכלו למכור דרך האתר שלכם ואנשים לא יחזיקו מהחנות שלכם אמינה. כאן עולה החשיבות להזמנת צלם מוצרים מקצועי, שאינו רק יודע להתעסק עם המצלמה שלו והכלים שהוא צריך להתמחות בהם אלא מבין גם את ההיבט השיווקי של שיווק המוצרים. לצורך כך צריך צלם עם המתמחות בצילומי תדמית לעסקים, לרבות צילום מוצרים לאתר החברה. 

טיפים חשובים לשיפור החנות הדיגיטלית שלכם:

לסיום נחלוק עמכם כמה טיפים חשובים נוספים לשיפור המכירות בחנות הדיגיטלית שלכם בהקשר של תמונות כמובן:

  • עדיף לצלם כל מוצר בנפרד. גם אם הוא חלק מסדרת מוצרים. אפשר בנוסף לצלם את הסדרה אך לא על חשבון צילום בודד של המוצר.
  • כדאי בדרך כלל לצלם את המוצרים על רקע לבן, כך כדאי להציג אותם באתר וגם אם תרצו לשחק עם העיצובים של התמונות או לחתוך אותן בקלות לשילוב בעיצובים שונים שתדפיסו לעסק זה יהיה קל יותר לביצוע.
  • כדאי לצלם את התמונות ברזולוציה גבוהה למען אפשרויות הדפסות מרובות עתידיות, כמו גם התאמה קלה יותר לפרסום התמונות בפלטפורמות שונות באינטרנט (לדוגמה פרסום המוצרים ברשתות החברתיות). 

להזמנת השירות היכנסו לאתר https://avivlevi.com או צרו קשר בטלפון 050-2570406 ונשמח לתת לכם שירות!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן