צילומי תדמית לעסקים שמבינים

ברוב בתי העסק יש פעילות שיווקית גדולה מאוד המצריכה תמונות כחלק מחומרי הפרסום הללו. בעידן בו הרשתות החברתיות שולטות, הדרך היחידה אולי להגיע לתשומת ליבם של האנשים בים המסרים שמציפים אותם מדי יום היא בצורה ויזואלית. במקרים רבים התמונות שאנו נצלם לא יהיו מספיק טובות או איכותיות לשימוש מקצועי בשיווק ופרסום בעסק ולכן ייתכן מאוד ונזדקק לשירותיו של צלם מקצועי מנוסה, הבקיא בתחום העסקים, המיתוג והשיווק ומתמחה בצילום מסחרי וכן צילומי תדמית לעסקים. בועז נובלמן הוא צלם המתמחה בעיסוק זה לדוגמה ובאתר שלו ניתן לראות פורטפוליו עשיר בתמונות תדמית מסוגים שונים לעסקים ועצמאיים.

מתי נצטרך צלם מקצועי לעסק שלנו?

  • במידה ויש לכם מסעדה או עסק בתחום המזון – התמונות של המנות והמוצרים שלכם יהיו אלה שמגבירות את התאבון והתאווה של הלקוחות לרצות את המתנות. התמונות עושות את המכירה עבורכם ולכן תמונה שנראית טוב ומציגה את המנה בצורה טובה תהיה קריטית. 
  • תמונות של מקומות ונופים – בעסקי הטיולים והנופש למשל ואפילו באטרקציות שונות מדובר בסוג תמונות קריטי.
  • תיקי עבודות למיניהם.
  • תמונות של הפעילות בתוך העסק ליצירת תדמית חיובית.
  • תמונות של קורסים, סמינרים, סדנאות וכו'.
  • צילומי פורטרט לעובדי החברה להצגה באתר החברה ובבית העסק.
  • צילומים למוצרים שונים להעלאה לרשתות החברתיות.
  • צילומים למוצרים המשווקים בחנות הדיגיטלית שלכם.
  • ועוד…

פתחתם חנות דיגיטלית באמזון/איביי או אתר עצמאי משלכם?

אנשים רבים פותחים היום חנות דיגיטלית משלהם, בין אם הם רוצים לפתוח עסק עצמאי ובמקום לשלם על שכירת מקום הם משקיעים בפיתוח החנות מהבית, עם מחסן משלהם, הכנת המוצרים והאריזה שלהם בבית ושליחתם עד בית הלקוח ובין אם מדובר באנשים הרוצים לייצר הכנסה נוספת באמצעות חנות דיגיטלית באמזון/באיביי. צילום מוצרים לאמזון או איביי או בכלל לחנות הדיגיטלית שלכם תהיה מרכיב חיוני להצלחה של החנות שלכם. כאשר אדם מבצע רכישה של מוצר באינטרנט הדבר הראשון שהוא מסתכל עליו ובוחן לעומק הוא התמונה של המוצר. כך הוא יכול להמחיש לעצמו את גודל המוצר, האם זה המוצר שהוא חיפש וכו'.

צילומי מזון למסעדות ומשלוחים:

אחד הדברים שמעלים משמעותית את כמות המכירות במסעדות ואפילו במשלוחי מזון עד בית הלקוח היא כמובן צילום מזון מקצועי שדואג להוציא את המנה מהתפריט ישר אל תוך הפה של הלקוח. צילום מקצועי יבליט היטב את המנה או המוצר, את הטיפה על השתייה הקרה, את ההמבורגר המבריק, את הסלט הצבעוני. 

אם אתם זקוקים לצילומי תדמית לעסק שלכם או צילומי מוצרים לחנות שלכם צרו עמנו קשר באתר www.iphotoman.com או בטלפון 054-2620470 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן