קרדיט: Freepik

גם אנשים שאין להם הבנה טכנית רבה יכולים להרכיב לבד מגוון רחב של מוצרים לבית. מוצרים אלה, שתפקידם הוא לשדרג את איכות החיים בבית, מגיעים עם הסברים מפורטים כיצד להרכיבם ולהתקינם, וכך כל אחד כמעט יכול לעשות זאת. בהרכבה עצמית של מוצרים לבית יש סיפוק רב, במיוחד עבור אנשים שמתקשים מעט בכך. הסיפוק נובע מההתגברות על אתגר, וגם קשור בהנאה מהשימוש עצמו במוצר שהותקן. אנו מביאים לכם כמה מוצרים שניתן לקנות ולהרכיב לבד בבית, ויכולים להיות שימושיים מאוד בחיי היום יום.

רשת גלילה נגד יתושים

רשת גלילה נגד יתושים היא רשת עם סיבים צפופים, שמטרתה היא מניעת חדירה של חרקים ויתושים אל תוך הבית. ההתקנה שלה מתבצעת על ידי הדבקה בעזרת סיליקון, או באמצעות הברגה למסגרת החלון. רשת גלילה נגד יתושים היא הפתרון האידיאלי לבעיית היתושים בקיץ, ויכולה להרחיק אותם אחת ולתמיד, ולהוות גם פתרון כולל, שיכול להחליף שימוש באביזרים שונים כמו מפיצי ריח דוחה חרקים או נורות המשמשות לחשמולם.

נעילת חלון הזזה

מוצר נוסף שקל להתקין לבד והוא יעיל מאוד, הוא בלם החלון. בלם חלון משמש לנעילת חלון הזזה, כך שלא ניתן לפתוח אותו מעבר לנקודה מסוימת. נעילת חלון הזזה משמשת כאמצעי בטיחות בבתים רבים, מכיוון שנעילת בלם החלון מונעת פתיחה של החלון. כך, בבתים שבהם יש סכנת נפילה של ילדים קטנים שמתרוצצים בהם בחופשיות, ניתן לאבטח את החלון ולהגן על הילדים מפני תאונות ונפילות. גם את המוצר הזה קל להרכיב באופן עצמאי, והוא דורש רק התקנה על מסילת ההזזה של החלון.

שלות לתריסים

שלות לתריסים הם רכיבי פלסטיק או ניילון שמחברים את שלבי התריס אל המסגרת שלו. ללא שלות לתריסים, לא ניתן לתקן שלבים שבורים בחלון ולהחליף אותם במקרה הצורך. מוצרי שלות לתריסים יכולים להתאים לכל סוג של תריס, וישנו מגוון רחב של שלות שמתאים לסוגים השונים ולגדלים השונים של שלבים לתריסים. את השלות ניתן להרכיב בקלות רבה יחסית, גם באופן עצמאי לחלוטין.

מוצרים להרכבה עצמית בחנות פלמט

בחנות המקוונת של חברת פלמט, תוכלו למצוא מגוון גדול מאוד של מוצרים לבית להרכבה עצמית, שיכולים לשדרג באופן משמעותי את החיים בבית. באתר החברה ניתן לראות סרטוני הדרכה שמסבירים כיצד להתקין כל מוצר להרכבה עצמית, כולל מדריכים כתובים שניתן להוריד ולהדפיס בקלות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן