מנשא לתינוק
קרדיט https://www.2mybaby.co.il

התינוק שסחבת 9 חודשים בבטנך נולד, מזל טוב! כבשילה ברחם, העובר שלך התפתח בזכותך- את התזונה שלו הוא קיבל מהתזונה שלך. כעת, כפעוט קטן הוא עדיין זקוק לעזרתך בקבלת מזון כדי לגדול ולהתפתח. נשים רבות בוחרות להניק את תינוקן כדרך המשך לדאגה שהחלה ברחם. פעולת ההנקה אינה תמיד נוחה ולעיתים יכולה לקחת זמן. לכן, כדי לאפשר נוחות מרבית בעת הפעולה האישית הזו תוכלי לרכוש כורסת הנקה. הכורסה מותאמת לאם הטרייה מאפשרת נוחות מרבית עבור האם והתינוק ויוצרת מרחב נעים גם בעבור התינוק.

בלה בבה, חנות למוצרים לתינוקות, תוכלי למצוא כורסאות הנקה נוחות ומותאמות עבורך. בחנות ישמחו לעזור לך למצוא את הכורסה עבורך.

לישון קרוב לילד

את חודשיו הראשונים של התינוק הוא מבלה בעיקר בשינה משום שהוא זקוק לאנרגיות בשביל להתפתח ולגדול. מלבד כמות השינה זקוק התינוק גם לשינה איכותית. לכן, עריסה של תינוק היא רהיט חשוב מאוד- איכותו והתאמתו לתינוק. כל הורה מכיר את הצורך לקום באמצע הלילה למשמע בכי התינוק הנובע מרעב, כאבים, גזים ואי נוחות. בכדי לאפשר רוגע לתינוק אבל גם להורה, קיימת עריסה מתחברת למיטת ההורה. העריסה מאפשרת המשכיות למיטה של ההורה ובכך מאפשרת לו לגשת לתינוק באופן מהיר ולהרגיע אותו ברגעים של בכי. חשוב לשים לב שקונים עריסה מותאמת ובטיחותית ממקום מקצועי.

בטן – גב

בשנה הראשונה לחייו התינוק חווה את עולמו כשהוא שכוב על גבו או על בטנו ומבלה את רוב זמנו בצורה זו ואיתו גם ההורים. בגיל זה, התינוק לא יכול להיות ללא השגחה והוא צריך תשומת לב באופן תדיר. בנוסף, ההורים מבלים עם התינוק זמן בו הם מבלים יחד, מתחברים והוא לומד ומתפתח. מזרן פעילות לתינוק הוא מזרן שמיועד לפעילות כזו. המזרן לרוב מעוצב בצורות שונות ומרקמים שונים ומאפשר לילד סביבה בטחוה ונעימה לחקור את העולם שסביבו. לעיתים ניתן למצוא גם מזרונים עם מוביילים – כאשר התינוק גדל – אשר מטרתם לעודד אותו לנסות מרקמים שונים ולהזיז את הגוף והשרירים.

לה בבה הנה חנות ותיקה ומקצועית המציעה מגוון מוצרים לתינוק. השירות בחנות ניתן על ידי צוות משפחתי, מקצועי ובעל ניסיון ששם את הלקוח במקום הראשון. חייגו עוד היום 0522977300

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן