קרדיט צילום: ניב סלקמן

מיד לאחר שנחתה בארץ,  לאחר חופשה חלומית בתאילנד שכללה הצעת נישואין, ורגע לפני ההכנות לחתונה המדוברת, הגיעה ריף נאמן לאירוע השקה יוקרתי. אז למי עשתה את שיחת הטלפון הראשונה לאחר הצעת הנישואין?…

 

השחקנית ריף נאמן (25), נחתה בראשון בערב (8.1) מחופשה רומנטית בתאילנד  עם בן זוגה כפיר שיינפלד,  שהציע לה אירוסין. רגע לאחר הנחיתה, הגיעה ריף לאירוע יוקרתי שנערך אתמול (יום ב) של מותג  היוקרה קרסטס , לרגל השקת  סדרת טיפוח חדשה לשיער: כרומה אבסולו,  המיועדת לשיער צבוע.

ריף סיפרה, שהיא ממש הופתעה מהצעת הנישואין ואמרה; "ידעתי שזה מתקרב, אבל לא ידעתי שזה עומד לקרות". את שיחת הטלפון הראשונה עשתה ריף לאמה, שהתרגשה לא פחות. עוד סיפרה  ריף שהחגיגות לא הסתיימו והיא מתכננת מסיבה  עם משפחתה וחברותיה הקרובות בסופ"ש הקרוב, בביתם בכוכב הצפון בתל-אביב, שאליו עברו לאחרונה.  ריף וכפיר מתכננים כבר שבוע הבא  בהפקת החתונה, שהשלב הראשון הוא  חיפוש  קדחתני  אחר שמלת חלומותיה!

קרדיט צילום: ניב סלקמן

בעניין החתונה, חשפה ריף את הטבעת שקיבלה מכפיר וכשנשאלה האם אהבה אותה אמרה:  "לקנות לי טבעת זו לא משימה קשה כי אני די זורמת".

באמצע האירוע של קרסטס, החליטו להפתיע את  ריף והשמיעו לה  השיר: "הזמנה לחתונה" ריף התרגשה מאוד מהמחווה ואמרה  כי בן זוגה כפיר מתמודד יפה עם החשיפה התקשורת סביב החתונה והוא כבר התרגל לבאזזזז….

עוד  סיפרה  כי  בימים אלה תתחיל חזרות לסדרה חדשה,  בה תגלם שוטרת לצידה של השחקנית מגי אזרזר. והחלום שלה להתפתח מבחינה מקצועית ולקבל תפקידים בסרטים בינלאומיים.

 

נותר לנו לאחל לזוג הצעיר – מזל טוב!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן