שירותי דפוס בחיפה לפרטיים ועסקים

לאורך השנים השתכללו להן מכונות הדפוס עד כדי שניתן היום להדפיס כמעט על כל דבר ולהדביק כל דבר. השימושים של בתי דפוס מתאימים גם לפרטיים וגם לעסקים, החל מהדפסות תמונות קנבס לבית, דרך הדפסת כרטיסי ביקור ומוצרי פרסום ועד מוצרים ממותגים עם לוגו העסק. שירותי הדפוס של רענן בחיפה יכולים לספק לכם את כל אלה ועוד. 

מתנות לעובדים עם בית דפוס בחיפה:

שירותי דפוס בחיפה אינם מתחילים ונגמרים במתנות לעובדים אולם זוהי בהחלט דרך נהדרת לשפר את מיתוג החברה ועל הדרך להעניק משהו קטן ושימושי לעובדים שלכם. מתנות לעובדים גורמים לעובדים להרגיש מוערכים וכיף להם יותר במקום העבודה. בבית דפוס מקצועי תוכלו להדפיס על מגוון מוצרים ולתת מתנות לעובדים שלכם: לדוגמה: חולצה עם לוגו העסק, כובע, דיסק און קי, רמקול, ספל קפה, תיק ים ועוד מגוון רחב של מוצרים עם הדפסת הלוגו שלכם עליהם. מצד אחד אלה עשויים להיות שימושיים עבור העובדים ומצד שני תוכלו להרוויח פרסום נוסף ואף לשפר את המיתוג שלכם. 

הדפסה על קנבס:

תמונת קנבס היא אחד הדברים היפים ביותר שתוכלו להעניק במתנה למישהו. כמעט בכל בית או משרד יש תמונות ולכן אם התמונה שלכם תעוצב בצורה יפה ואיכותית, ייתכן ומאוד והאדם שאתם מעניקים לו את הקנבס ישתמש בו באמת ויתלה אותו ליופי בבית או במשרד שלו. ניתן להדפיס על קנבס בגדלים שונים, להדק על מסגרת העץ ולהגיש ללקוח בצורה יפה ומכובדת. קנבס הדפסה הנה מתנה מופלאה לתת להורים, לסבים/סבתות, למשרד ועוד.

סטיקרים לרכב:

דבר נוסף שאולי כדאי לקחת בחשבון, בין אם אתם חנות מתנות שרוצה למכור סטיקרים לרכב בחנות ולהרוויח עליהם כסף ובין אם אתם רוצים להדפיס סטיקרים ממותגים עם שם העסק שלכם – תוכלו גם את זה לעשות דרך בית דפוס בחיפה. 

לסיכום; בית דפוס רענן בחיפה מתמחה בהכנת מתנות והדפסות שונות. תוכלו להדפיס תמונות קנבס ומתנות שונות לבית, להדפיס על מוצרים ומתנות שונות לאנשים יקרים לכם, מתנות לעובדים ועוד. כמו כן, אם יש לכם עסק תוכלו מוצרים שונים לבית העסק: כרטיסי ביקור, רול אפים, פליירים ועוד מגוון מוצרי פרסום ממותגים אחרים לבית, לחלוקה, למיתוג ועוד. כדאי להיכנס לאתר החברה https://ranan.co.il לצפות בדוגמאות ודגמים נוספים, לקבל רעיונות למתנות ומוצרי פרסום שאולי עשויים לשמש אתכם בעסק ואם יש לכם שאלה ותצטרכו שירות לקוחות אנו זמינים בטלפון 052-6217313 ונשמח לעמוד לרשותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן