אילו סוגי שילוט קיימים ועל מה לשים דגש?

כדי שעסק יראה את הנוכחות שלו במקום בו הוא נמצא ולעתים במקומות נוספים יש הצורך להקים שילוט בכניסה לעסק. חנויות בקניונים למשל אפילו דואגים שיהיה שילוט גדול ומואר של שם הרשת/העסק על גבי הקירות החיצוניים של הקניון כדי שעוברי דרך ונהגים עם הרכבים העוברים בכבישים ייחשפו לכך שבקניון זה קיים סניף של המותג שלהם. מלבד הפרסום הרי ששלטים לעסקים תורם רבות למיתוג העסק. ראשית – כאשר אתם נמצאים עם חנות או בית עסק בסביבה עסקית שבה יש עוד שלטים אתם רוצים להתבלט על פני העסקים האחרים, להראות את הנוכחות שלכם וכמובן להראות שאתם שחקנים חזקים בשטח ולא נבלעים בין בתי העסק אחרים. דבר נוסף הוא שגם אנשים שאינם מתכוונים להגיע אליכם נחשפים לשלט ולשם העסק שלכם. לבסוף, כאשר מדובר ברשת או בפרסום שלכם המוצג במקומות שונים ואנשים רואים את הפרסום במקומות שונים הם מקבלים את הרושם שמדובר בחברה חזקה ואמינה.

שלטים מוארים לבתי עסק:

שלטים מוארים יהיו בדרך כלל בכניסה לבית העסק, על גבי קיר המבנה המסחרי שבו הוא נמצא ולעתים גם בקיר פנימי בתוך בית העסק. יש המון סוגים של שלטים מוארים מחומרי גלם שונים, עוצמה וצבע תאורה שונים ועוד. תוכלו להדפיס כיתוב על שלט מרובע מואר או ממש ליהנות מלוגו עם אותיות חתוכות בדיוק לפי הלוגו שלכם. 

שלטים למשרד – היכן צריך ולמה זה טוב?

כמעט בכל משרד שתיכנסו אליו היום תוכלו לראות גם שלטים למשרד. שלטים אלו נמצאים לרוב בצמתים שונים במעליות, בחדר המדרגות ובמעברים כדי שלקוחות ואורחים ידעו להתמצא במקום. כמו כן ישנו גם שילוט פנימי עם שמות העובדים ותפקידם בכוח שאלה תורמים גם לעובדים, גם למיתוג ההיררכיה, העובדים ופועלם במקום וכמובן גם לאורחים וללקוחות הרוצים למצוא את איש היעד שלהם במהירות. במשרד ניתן להתקין שלטי זכוכית עם כיתוב מוטבע, שלטי פח מעוצבים, שלטי מתכת, פלסטיק קשיח עם הדפסה עליו ועוד.

כיצד הדפסת מדבקות תוכל לעזור למיתוג שלנו?

כאשר אנו מדברים על הדפסת מדבקות אנו לא מדברים על מדבקות לבית הספר או להדביק ביומן אלא על מדבקות מיוחדות שניתן להדביק על הרכב או במקומות שונים. מדבקות אלו ישמשו לצורך שיפור המיתוג והפרסום של העסק. בוודאי אם אתם נוסעים הרבה עם הרכב בדרכים – כדאי לשים מדבק על הרכב עם פרטי העסק וטלפון – מעין שילוט פרסום. גם כאשר אתם מחנים את הרכב בזמן שאתם עובדים אנשים עשויים להיחשף לפרסום שלכם ואתם יכולים ליהנות מלקוחות חדשים.

חברת רפאל תעשיות שלטים מתמחה בעיצוב מגוון רחב של שלטים כולל התקנה, כמו גם מדבקות, שילוט למשרד ועוד. צרו קשר באתר http://pirsum-b.co.il או בטלפון 077-8047998 ונשמח לתת לכם שירות מקצועי ומהיר!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן