מתנות מיוחדות לחגים, לאירועים ולימי הולדת

בחירת מתנות למישהו אהוב היא תמיד משימה לא פשוטה. מה כבר חסר לו לאדם שיש לו הכול? האם הוא יאהב את המתנה שהבאנו לו? האם הוא ישתמש בה? האם היא מספיק מכובדת למעמד? וכו'. בחירת מתנות לחגים ולאירועים היא המומחיות שלנו. עמותת ציפור הנפש מעסיקה עובדים בעלי צרכים מיוחדים ומספקת להם את כל הכלים וחומרי הגלם להכנת מתנות מיוחדות לעובדים, לחגים, לאירועים שונים, לימי הולדת ועוד. 

איך לבחור מתנות יום הולדת?

בחירת מתנות יום הולדת כפי שאמרנו היא משימה לא פשוטה. במהלך משימה זו נרצה להתחשב במספר פרמטרים ולשאול את עצמנו כמה שאלות:

  • האם המתנה תהיה שימושית לאותו אדם? כלומר האם מדובר בפריט, חפץ או כל דבר אחר שבאמת יכולים לעזור לו, לעניין אותו או להעסיק אותו במשהו?
  • האם המתנה תהיה בעלת ערך? – לעתים רבות מספיק להביא למישהו מחזיק מפתחות עם תמונה של שניכם יחד כדי שהמתנה תהיה בעלת ערך ולא חייב להשקיע מאות או אלפי שקלים במתנה לצורך כך.
  • האם המתנה מתאימה לאופי של אותו אדם? – לדוגמה מתנות לבנים לא יתאימו לבנות ולהיפך. כמו כן אחד סקרן שאוהב לחקור, לבנות דברים ולפתור דברים – ייתכן ומשחקי חשיבה או משהו מאתגר תהיה מתנה יותר מעניינת עבורו מאשר מנורת לבה לחדר או אפילו מכונית על שלט (סתם דוגמה). 
  • האם אותו אדם אוהב שוקולדים? לעתים נהוג לצרף דברי מתיקה למתנה כמו שוקולדים, סוכריות למיניהן, עוגות ועוד. האם אלו דברים שמדברים לאותו אדם?

רעיונות למתנות מדליקות בעבודת יד:

לוח שנה מעוצב – יכולה להיות מתנה מדליקה ושימושית מאוד. בלוח השנה אנו כותבים אירועים מיוחדים, תזכורות ועוד. מגנט קטן בחלקו האחורי של הלוח מאפשר תליה שלו על המקרר. 

מוצרי יודאיקה – מחזיקי מפתחות, צמידים, שרשראות, מתלים לקיר ועוד.

קופסאות מיוחדות – לתכשיטים, כסף ומוצרים אישיים.

מתנות לחגים – מנורה לחנוכה, קערה מיוחדת לראש השנה, צלחת עם מיני הברכות לפסח ועוד

מתנות מדליקות לבת מצווה:

אירוע בת מצווה הוא אירוע מיוחדת, במיוחד עבור הנערה המתבגרת שלכם. כחלק מהאירוע נהוג בדרך כלל לתת מתנות לבת מצווה לאורחים. משהו קטן שיזכיר להם את בת המצווה או משהו שימושי ונחמד להשראה או לאופטימיות. לדוגמה: מחזיק מפתחות, פנקס ועט רטרו מיוחדים, סט מגנטים, מעמד לנייד, רמקול קטן ועוד. 

באתר ציפור הנפש תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות למתנות לבת המצווה, לימי הולדת, לחגים, לעובדים ולאירועים שונים. היכנסו לאתר https://www.ziporhanefesh.co.il/ או התקשרו 04-8699862 ונשמח לעומד לרשותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן